لیست کامل طلبکاران ملوان اعلام شد + فایل پیوست

لیست کامل طلبکاران تیم فوتبال ملوان انزلی اعلام شد.

صادق درودگر مدیرعامل سابق ملوان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: مدیرعامل باشگاه ملوان نسبت به انتشار فهرست بدهی‌های ملوان توسط مدیرعامل جدید واکنش نشان داد و از مدیران جدید خواست که مطالب کذب به مردم ارائه ندهند.  
 
وی افزود: بنده کپی اسنادی که در زمان ریاست برای آقای هدایتی می‌فرستادم را در اختیار دارم. لیست و توضیحات بدهی‌های تیم ملوان به این صورت است که خدمت شما عرض می‌کنم.
 
برادر گرامی جناب آقای مسعود معمایی مدیرعامل محترم باشگاه ملوان بندر انزلی  

باسلام و احترام

مردم ایران داناتر و هوشیارتر از آن هستند که شما فکر می‌کنید لطفا اطلاعات غلط به مردم ندهید.
 
ضمن تشکر و قدردانی از شما که بنده و اعضا محترم هیئت مدیره را شریف و زحمتکش معرفی فرموده‌اید نظر به ارائه لیست بدهی‌ها و درآمدهای باشگاه ملوان، از جنابعالی درخواست می‌گردد با توجه به اینکه 2 روز است به باشگاه وارد شده‌ايد قبل از اعلام کذب بودن مطالب و موارد بیان شده از طرف شما زمان بیشتری برای مطالعه و بررسی اختصاص داده تا از دوباره‌گویی و ارائه اطلاعات غلط خودداری گردد لذا بدینوسیله توضیحاتی را برای آگاهی شما تقدیم می‌دارم.
 
1-بیان کرديد شکايت بازیکنان به سازمان لیگ جمعا مبلغ 22 ميليارد و 710 ميليون و 717 هزار و 479 ریال بوده است اما عنوان نکرده‌ايد که لیست کامل افراد مربوط به کدام دوره بوده است و مي‌بايستي آگاهی کامل به مردم بدهید زیرا این مبلغ مربوط به چند فصل می‌باشد.
 
2-مانده تعهدات باشگاه در فصل جاري 56 ميليارد ریال است. طبق مورد اول، لیست کامل را با ذکر تاريخ و نام طلبکار ارائه کنيد تا مردم بهتر بدانند این بدهی‌ها مربوط به چه زمان و چه شخصی است.

3- کمک‌های آقای هدایتی به باشگاه ملوان 14 ميليارد و 639 ميليون و 480 هزار ریال بوده است و همه مردم باشعور و شریف بندرانزلی از پیر تا جوان، می‌دانند که آقای هدایتی برای فصل جاری مي‌خواستند که مبلغ يک ميليارد تومان به باشگاه هدیه بدهند که مبلغ 600 ميليون تومان آن طي 2 فقره چک به آقای سعادتمند داوودی فرماندار وقت پرداخت شد که 100 ميليون تومان از این مبلغ به آقای پژمان نوری بازیکن فصل پیش تيم ملوان برای دریافت چک شرکت استیل آذین ایرانیان پرداخت و مبلغ 500 ميليون تومان کل دریافتی ما از وي در فصل قبل بوده است و 400 ميليون تومان بقیه را با توجه به ورود مالک جدید متمول دلیلی نداشته است که درخواست نماییم، الباقی مبلغ مربوط به فصل قبل بوده است که برای پرداخت هزینه‌های فصل انجام شد که بخشی را نیز بنده برای جذب بازیکنان جدید استفاده نموده‌ام. با ارائه این گزارش هواداران قوی سپید، مردم بندرانزلی کاملاً روشن شده‌اند که چگونه با دست خالی هفت تیم در لیگ کشور در زمان حضور بنده با همکاری بازیکنان، مربیان پایه، پیشکسوتان، فوتبال ساحلی و بانوان این فصل بسته شده و کلیه مسابقات به استان‌های مختلف اعزام شده‌اند و بیش از 30 درصد مبالغ قرار داد کلیه نفرات عضو باشگاه به آنها پرداخت گردیده است و کلیه هزینه‌های اعزام و هتل، کمپ محل اقامت کلیه تیم‌ها در مسابقات با کمک و همکاری همه اعضا تیم‌ها و کادرفنی و اداری پرداخت شده است.

در اينجا پیوست لیست هزینه‌ها و درآمدهای فصل قبل جهت روشن سازی افکار عمومی و اطلاع از اینکه باشگاه ملوان را با تراز مثبت در فصل قبل اداره نموده‌ایم تقدیم می‌گردد.
 

 


انتهای پیام/

برچسب ها: ملوان ، مدیرعامل ، درودگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار