آیت‌الله بوشهری در جمع خبرنگاران مطرح کرد

توضیحات عراقچی درباره ابهامات توافقنامه ژنو در اجلاسیه خبرگان/ کاری نکنیم که سوژه‌ به دست دشمنان دهیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: معاون وزیر امور خارجه کشورمان ابهاماتی را پیرامون توافقنامه ژنو برای اعضای مجلس خبرگان رهبری مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حاشیه اختتامیه پانزدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران، پیرامون حضور وزیر اقتصاد و دارایی در اجلاسیه اظهار داشت: پس از نقطه‌نظرات مقام معظم رهبری و اقداماتی که دولت در صدد انجام آن است در مجموع توضیحات خوبی از سوی وی ارائه شد.

وی ادامه داد: با توجه به سوالاتی که اعضای خبرگان پیرامون هدفمندی یارانه‌ها و اقتصاد مقاومتی داشته‌اند در مجموع بیانات خوب بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری حضور سید عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه کشورمان را در روز اول اجلاسیه بسیار خوب دانست و اضافه کرد: وی به نحوه اقدام مشترک همان توافقنامه اشاره کرد زوایایی از این بحث برای اعضای مجلس خبرگان رهبری ابهام داشت و وی به آنها پاسخ داد.

بوشهری تاکید کرد: امیدواریم همه کمک کنند فضای داخلی کشور و اعضای دستگاه دیپلماسی بتوانیم از حقوق هسته‌ای به خوبی دفاع کنیم و دل ملت را شاد کنیم .

عضومجلس خبرگان رهبری با اشاره به توضیحات طیب‌نیا مربوط به سبد کالا اظهار داشت: با توجه به نقیصه‌ای که این طرح داشت و رئیس‌جمهوری در این رابطه مطالبی را مطرح کردند توضیح زیادی مورد بحث نبود و با اشاره از کنار آن عبور کردیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه امروزه از سوی دولتمردان اظهارنظرهایی بیان می‌شود که موجب تحریک دشمنان است چه توصیه‌ای برای صاحبان تریبون دارید خاطرنشان کرد: اصل اساسی این است که ما هوشمندانه با مسائل برخورد کنیم در ع ین حالی که واقعیت‌های جامعه بایستی بیان شود کاری نکنیم که سوژه‌ای به دست دشمنان دهیم.

بوشهری تاکید کرد: امکانات، قدرتمندی و توانایی کشور به گونه‌ای باشد که به دشمن بفهمانیم که اوج تحریم‌ها در اوج توانمندی ما بوده و هست و این توانمندی همچنان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هاشم ، حسینی ، بوشهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار