در حال حاضر ما در یکی دو سال اخیر در زمینه رعایت حریم شخصی به سقف 82 درصدی رضایتمندی رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم بزرگداشت روز پرستار و تقدیر از پرستاران نمونه بیمارستان سینا گفت:یک سوم پرسنل از مجموع 16 بیمارستان فعال ما را گروه پرستاری تشکیل می دهند که این عدد قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه،‌ در این راستا کمبودهایی وجود داشته است ادامه داد: البته با توجه به این تعداد پرسنل پرستاری ما کمبودهایی در این زمینه داشته‌ایم و آن هم کافی نبودن تعداد پرستاران مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه پرستاران قشر زحمت کش در زمینه ارائه خدمات به بیماران هستند افزود: این قشر، بسیاری در ارائه خدمات بیماران ایفا می‌کنند و تبعا شایسته احترام به عنوان قشری که ارائه خدمات به جامعه و سلامت جامعه می دهند، دارند.

وی اظهار داشت: بنده ارتباط ویژه‌ای با پرستاران دارم و در هر بخش در مشارکت با ویزیت بیماری، پرستاران همراه من هستند که در واقع سیستم پرستاری در تماس مستقیم با بیمار است.

 جعفریان با اشاره به اینکه توجه و دقت پرستاران گاهی می تواند جان یک بیمار را نجات دهند تصریح کرد: گاهی نکاتی که پرستاران در حین انجام ویزیت بیمار به ما می دهد می تواند به جان بیمار کمک کند. در واقع پرستار باید به خواسته های بیمار توجه کند و نگاه هوشمندانه به کار داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما در یکی، دو سال اخیر در زمینه رعایت حریم شخصی به سقف 82 درصد رضایتمندی رسیده ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.