هفته ما قبل پایانی لیگ برتر فوتسال؛

اهوازی‌ها در فکر حفاری زیر پای صدرنشین/ سرنوشت قهرمانی در دستان منصوری

هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تلاش 14 تیم به منظور قهرمانی، بقاء یا افزایش امتیاز در لیگ برگزار می‌شود تا جذابیت این روزهای پایان فصلی به اوج برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال برگزار می‌شود تا تیم‌ها آخرین تلاش خود را برای ایجاد تغییر و ارتقاء در جدول انجام دهند. در همین راستا 4 تیم لیگ برتری شنبه ساعت 16 به مصاف هم می‌روند.

در مهمترین بازی‌های مربوط به صدر جدول دبیری، تیم صدر جدولی برای حفظ جایگاه خود و افزایش فاصله با گیتی‌پسند که حکم سرسخت‌ترین رقیب تبریزی‌ها را دارد به مصاف شرکت حفاری می‌رود. حساسیت این دیدار به دلیل نزدیک شدن به پایان فصل و همچنین نزدیکی امتیاز تیم‌های سکونشین بسیار بالا است. در حالیکه اهواز نیز هنوز شانس قهرمانی خود را از دست نداده و می‌تواند با از پیش رو برداشتن دبیری و پیروزی در هفته آخر به قهرمانی امید داشته باشد، البته برگزاری این دیدار در اهواز امتیاز بالایی را در دست حفاری‌ها قرار داده تا به شکست صدرنشین لیگ امیدوار باشند.

در دیگر دیدار گیتی‌پسند در قرچک مهمان حفاری می‌شود تا روند صعودی خود که باعث از بین رفتن فاصله 9 امتیازی‌اش با صدر شد را ادامه دهد و در صورت امکان به جام قهرمانی دست یابد اما این دیدار به دلیل حواشی مربوط به گذشته این 2 تیم از جذابیت بالایی برخوردار است. ضمن اینکه تیم داورزنی برای جبران نتایج نه چندان جالب هفته‌های اخیر به یک برد خانگی نیاز دارد تا رضایت هواداران را جلب کند و با کسب حداکثر امتیاز این 2 هفته، در جدول ارتقاء یابد یا امتیاز خود را افزایش دهد. دیدارهای هفته بیست و پنجم مربوط به صدر جدول بسیار نفس‌گیر و همراه با فشار روانی زیاد انجام می‌شود زیرا با توجه به شرایط رقابت‌های این هفته تا حدودی قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.

در این روزها رقابت‌های قعر جدولی نیز به اندازه بازی‌های سکونشینان اهمیت دارد و تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص می‌شود تا کوچکترین کوتاهی یک تیم به خداحافظی‌اش از جمع برتری‌ها بینجامد زیرا قعرنشینان نیز امتیازات نزدیکی نسبت به هم دارند. در همین راستا زمزم تیم شهرداری تبریز را میزبانی می‌کند تا در یک بازی دشوار امتیاز کامل را از دستان نماینده تبریزی در بیاورد البته با توجه به عملکرد منطقی شهرداری تبریز حسین افضلی که پس از محمدی بر روی نیمکت زمزم نشست تا این تیم در جدول ارتقا یابد، رقابت سختی را پشت سر می‌گذارد و در صورت شکست و عملکرد دیگر قعرنشینان یک پله نزول می‌کند تا گزینه سقوط از لیگ برتر باشد.

شهرداری ساوه در دیگر دیدار، تیم قعرنشین پتروشیمی را میزبانی می‌کند. شهرداری ساوه که حالا از خطر سقوط نجات پیدا کرده برای افزایش امتیازاتش مقابل پتروشیمی می‌ایستد که تنها امید بقاء در لیگ برتر را پیروزی در رقابت‌های باقی مانده می‌داند البته روند قابل قبول پتروشیمی در هفته‌های گذشته این تیم را به پیروزی در رقابت با ساوه امیدوار کرده است.

راه ساری تیم رده چهاردهمی جدول در خانه ماهان تندیس را میزبانی می‌کند. شاگردان حسن‌زاده با توجه به عملکردشان در نیم فصل دوم با هدف کسب امتیاز و ارتقا در جدول به دنبال کسب امتیاز کامل بازی هستند اما راه ساری که چیزی برای از دست دادن ندارد با تمام قدرت و برای ماندن در جمع برتری‌ها 3 امتیاز را هدف گرفته تا به امید پیروزی در 2 رقابت‌ باقی‌مانده خود، خیال در لیگ ماندن را در سر بپروراند.

در دیگر دیدارها تاسیسات دریایی در تهران هلال احمر را میزبانی می‌کند و میثاق در مشهد مهمان فرش‌آرا می‌شود تا رقابت‌های هفته بیست و پنجم با این 2 دیدار به پایان برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.