شهرکرد/

چشمه « سیاسرد » بروجن، تفرجگاه گردشگران نوروزی

گردشگاه چشمه « سیاسرد » بروجن، تفرجگاه گردشگران نوروزی در استان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

گردشگاه و چشمه « سیاسرد » بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، دارای تفرجگاهی خرم، هوایی خنک، مفرح و مطبوع و درختانی زیبا و کهنسال است.


هوای دلپذیر و سایه سار درختان کهنسال موجود در اطراف این چشمه، مکانی بسیار زیبا برای تفرج و استراحت گردشگران به وجود آورده است، به طوری که تقریباً در تمام طول سال و بویِژه فصول بهار و تابستان، و ایام نوروز، این مکان شاهد حضور تعداد زیادی از مسافران و گردشگران است.


فضاسازی مناسب اطراف چشمه، مسیر مناسب و سهل الوصول بودن این مکان تفریحی و زیبا، اشتیاق مسافران نوروزی را برای سفر به این تفرجگاه بر می‌انگیزد.


تفرجگاه و گردشگاه سیاسرد در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری و در 65 کیلومتری شهرکرد؛ مرکز این استان واقع شده است.


جاده آسفالته، فضای سبز، سرویس بهداشتی، سکوی نشیمن، دسترسی به واحدهای اقامتی و پذیرایی شهر بروجن، تجهیزات جهت بازی کودکان، پارکینگ، آب آشامیدنی از امکاناتی است که در این مکان، برای آسایش و اسکان گردشگران در نظر گرفته شده است.


شهرستان بروجن، با 119 هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن ( شهر بروجن، با بیش از 52 هزار نفر جمعیت ) در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد.


فاصله گردشگاه سیاسرد تا شهر بلداجی، مركز تولید گز در کشور و یا به اصطلاح « پایتخت گز ایران » در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری هم 14 کیلومتر می‌باشد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.