زنجیره‌ای در همایش بزرگداشت روز قانون:

اشتغال ثمر بخش زندانیان در زمینه منابع طبیعی، برای جامعه و اشخاص مفید است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها گفت: چنانچه اشتغال ثمربخش باشد این امر برای جامعه و همچنین خود زندانی بسیار مسمرثمر است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "محمد علی زنجیره‌ای" معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها در همایش بزرگداشت روز قانون که در مرکز آموزشی پژوهشی سازمان زندان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای در عرصه منابع طبیعی و همچنین اقدامات موثری برای پیشبرد زندانیان صورت گرفت و باید تفاهم‌نامه‌هایی همچون موارد مذکور تجدید شود.

وی ادامه داد: ما با بهترین ابزار اصلاح و تربیت می‌توانیم زندانیان را به اجتماع برگردانیم و این در حالی است که چنانچه اشتغال ثمربخش باشد این امر برای جامعه و همچنین خود زندانی بسیار مسمرثمر است.

زنجیره‌ای تصریح کرد: قانون‌گذار این اجازه را به ما داده که در زمینه منابع طبیعی به عنوان جایگزین حبس استفاده از نیروهای انسانی به کار گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها اظهار داشت: در همین راستا از کار زندان‌ها و قانون دادرسی کیفری جدید به جای زندانی کردن از خدماتی که دارای منفعت جمعی است،‌ استفاده شود و ما با همکاری شما این آیین‌نامه اجرایی را به صورت تخصصی و حساب شده اجرایی می‌کنیم.

وی افزود: برای آنکه بتوانیم این مسئله را تعریف کنیم که به جای سه یا 4 ماه حبس چه عرصه‌ای را واگذار کنیم به تخصص همه شما عزیزان نیاز داریم.

زنجیره‌ای در پایان گفت: طبق آمار و ورودی‌ها بهتر است از زندانیانی که حکم آنها کوتاه مدت بوده، استفاده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: صورت ، تفاهم ، امر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار