کد خبر: ۴۷۷۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۴

کتاب "روابط عمومی دولتی" تألیف مهدی باقریان، هادی کمرئی و محمد حمدان بن حاجی عدنان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)-  کتاب "روابط عمومی دولتی" در دو بخش و هشت فصل تدوین شده است. این کتاب بر حرفه روابط عمومی در دولت و توسعه و اهمیت تاریخی آن در ایران متمرکز است. عوامل موثر در رشد آن و عناصر تشکیل دهنده‌اش مورد بحث قرار می‌گیرد؛ عوامل عمومی که سبب تقویت حرفه روابط عمومی در دولت می‌شود، درنظرگرفته می‌شود. 
 
در واقع، کتاب استدلال می‌کند که هر مدنیت و دولتی اگر قرار است شکل بگیرد و استمرار یابد، ملزم است که از همان ابتدا "روابط عمومی" را معمول سازد. اگر بخواهیم روابط عمومی موثر و کارآمد باشد، باید در محدوده محیطی خودش اجرا گردد. به علاوه، هر تماسی که با ملل خارج از خود دارد، به خصوص کشورهایی که ارتباط بیشتری وجود دارد، تأثیرگذار است. سیر سریع جهانی شدن نیز بر حرفه روابط عمومی دولتی بسیار موثر است. مطمئنا با سیر سریع جهانی شدن، حرفه روابط عمومی به میزان فزاینده‌ای، دشوار و هیجان‌انگیز می‌شود.  

انتشارات کارگزار روابط عمومی با مبادرت به نشر این کتاب ارزشمند، چارچوبی برای تفکر و عمل حول مسایل و موضوعاتی که بین موسسات دولتی و مردم وجود دارد، فراهم می‌آورد.  

این کتب زمینه را برای بحث سازنده و تفاهم هدفمندتر درباره عملکرد روابط عمومی در دولت آماده می‌سازد.  

این کتاب برای همه طبقات اجتماعی، اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالیه تحصیلی و شاغلان روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این کتاب راهنمایی‌های بسیاری ارزشمندی جهت ایجاد پیوندی محکم بین موسسات دولتی و مردم ارایه می‌دهد.  

کتاب "روابط عمومی دولتی" با توجه به روی کار آمدن دولت دکتر حسن روحانی، ابراز بسیار سودمندی برای تفاهم و همکاری نزدیک در عرصه‌های داخلی و خارجی است و از این جهت کتابی براستی کاملا به موقع است. به ویژه دولت، در این هنگامه پرخطر و مخاطرات بین‌المللی، می‌تواند از روابط عمومی برای بهبود تصویر، ایجاد وحدت ملی و توسعه اجتماعی- اقتصادی استفاده نماید.   
این کتاب با سبک تصریح و صادقانه و ارایه راهنمایی‌های کاربردی و علمی، ضمن ارایه تصویری نسبتا کامل از تاریخ روابط عمومی کشور و بررسی ساختارهای روابط عمومی در دوره‌های مختلف، به برداشت و درک شاغلان روابط عمومی از روابط عمومی دولتی کمک می‌کند و مطالب کاربردی مهمی برای بهبود تفاهم بین سازمان‌های دولتی و مردم فراهم می‌آورد.  

روابط عمومی دولتی/ تألیف مهدی باقریان، هادی کمرئی، محمد حمدان بن حاجی عدنان/ ناشر: کارگزار روابط عمومی، چاپ اول زمستان 1393/قطع وزیری/ قیمت: 25 هزار تومان/ 424 صفحه.  


انتهای پیام/اق
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
برچسب ها
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر