رسانه های صهيونيستی حمله امروز جهاد اسلامی را شکست گنبد آهنين ارزيابی کردند

گردان قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی 130 موشک را به سرزمینهای اشغالی شلیک کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار؛ رسانه های صهیونیستی این اقدام را قوی ترین و وسیع ترین حمله گروههای فلسطینی از سال 2009 عنوان کردند.
شبکه المنار در این خصوص گزارش داد: گردان قدس در اقدامی که رسانه های رژیم صهیونیستی آنرا خشن ترین اقدام نظامی از زمان عملیات این رژیم علیه غزه در سال 2009 نامیدند، شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه را با موشک و خمپاره زیر آتش گرفت. ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نشستی اضطراری را برای بررسی چگونگی پاسخگویی به این اقدام برگزار کرد و نتانیاهو گفت اسراییل با خشونت تمام به این اقدام پاسخ خواهد داد.
اویگدور لیبرمن وزیر خارجه این رژیم هم خواستار اشغال دوباره نوار غزه شد و گفت اسراییل نمی تواند شهرک نشینان هم مرز با نوار غزه را گروگانهایی در دست گروههای فلسطینی ببیند.
نتانیاهو گفت: ما بی شک پاسخ محکمی به کسانی که امنیت مان را به خطر انداخته اند خواهیم داد و برای تامین امنیت شهروندانمان در جنوب و دیگر مناطق تلاش خواهیم کرد.
رونی دانییل تحلیل گر نظامی صهیونیست هم گفت: واضح است که اسراییل به این میزان شلیک موشک که از زمان عملیات در غزه قوی ترین و وسیع ترین مورد بوده، به شدت پاسخ خواهد داد. برگزاری نشست ستاد ارتش با حضور مقامات بلند پایه از قوی بودن پاسخ اسراییل حکایت دارد.
المنار افزود: رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سامانه دفاع موشکی" گنبد آهنین " فقط سه موشک را هدف قرار داده است که این مساله از شکست این سامانه حکایت دارد. در همین حال ارتش این رژیم از شهرک نشینان هم مرز با غزه خواست احتیاطهای لازم را به عمل آورند.
اور هلر خبرنگار نظامی کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: دهها موشک به شهرک های هم مرز با نوار غزه از شمال تا جنوب شلیک شده و فلسطینیان قواعد بازی را نقض کرده اند، پس در ساعات آینده باید در انتظار پاسخ ارتش اسراییل باشیم.
المنار ادامه داد: بنابر اعلام کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی مسوولان امنیتی این رژیم به زودی با مقامات محلی شهرکهای صهیونیست نشین دیدار خواهند کرد تا در مورد تحولات اخیر به تبادل نظر کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار