یک واحد مسکونی در تهران وقف ترویج فرهنگ قرآنی شد

سخنگوی سازمان اوقاف واحد امور خیریه از ثبت وقفی جدید در این سازمان خبر داد و گفت: 6دانگ یک واحد مسکونی به ارزش 4میلیارد ریال در تهران وقف شد.

 حسین ربیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب گفت: ابوالفضل شهاب، دارای مدرک مهندسی مخابرات، ساکن استان تهران، اخیراً یک باب منزل مسکونی خود به مساحت 112 مترمربع را وقف کرد.

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی امور بین‌الملل سازمان اوقاف با اشاره به نیت در نظر گرفته شده از سوی واقف این موقوفه ادامه داد: این ساختمان با نیت، ترویج و اشاعه مفاهیم و مطالعات قرآنی و ترجمه، تفسیر و قرائت قرآن کریم و اهدای جایزه به عاملین موارد مذکور و همچنین برپایی محفل قرآنی در شهر سمنان، زادگاه واقف، وقف شده است.

ربیعی، با بیان اینکه این ملک در خیابان امیریه تهران واقع شده است، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این منزل را حدود 4میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی با اشاره به تبلیغات و فضاسازی‌های سازمان اوقاف در خصوص نهادینه‌سازی فرهنگ وقف، بویژه درایام هفته بزرگداشت وقف خاطرنشان کرد: یکی از الطاف خداوند در سایه انقلاب اسلامی به برکت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، احیای موقوفات بود و امروز اگر بخواهیم فرهنگ وقف را به صورت صحیح احیا و استیفا کنیم باید یک حرکت فرهنگی برای جلب اطمینان مردم انجام شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، تهران ، وقف ، فرهنگ ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار