مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبرداد:

تدوین برنامه جامع برای کاهش مشکلات نوسازی بافت های فرسوده در سال 93

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر پیگیری تفکر جهادی، گفت: با بسیج منابع و امکانات، نهضت نوسازی را در سال 93 با قدرت بیشتری دنبال می کنیم.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباد الله فتح اللهی با اشاره به نقش دستگاه های مختلف در حوزه بافت های فرسوده بیان کرد: با تمام فعالیت های صورت گرفته فاصله قابل توجهی تا رسیدن به استانداردها داریم.
 
وی افزود: مساحت بافت های فرسوده در شهر تهران طبق مصوبه شورای عالی شهرسازی ومعماری حدود سه هزار و 200 هکتار است که دارای سه فاکتور ریزدانگی ، نفوذناپذیری و ناپایداری است.
 
فتح اللهی نقش دفاتر نوسازی را در بافت های فرسوده انکار ناپذیر دانست و تصریح کرد: این دفاتر با رسالت ارتقاء بینش و دانش شهروندان نسبت به قوانین و مقررات و تسهیلات نوسازی مشغول به ارائه خدمات است.
 
 مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به معضلات بافت های فرسوده اظهارکرد: چنانچه زلزله ای در تهران اتفاق بیفتد با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد، لذا اگر امروز هزینه کنیم تا کیفیت زندگی انسان های زنده را ارتقاء بخشیم بهتر از این است که در هنگام وقوع زلزله با صحنه های دلخراش و خسارت های جبران ناپذیری مواجه شویم.
 
 فتح اللهی افزود: خوشبختانه امروز دولت و مجلس و شهرداری در مقوله نوسازی بافت های فرسوده به وحدت نظر عملی رسیده اند، اعضاء شورای اسلامی شهر تهران این مقوله را با دلسوزی خاصی دنبال می کنند و مجمع نمایندگان تهران نیز پیگیر این مهم هستند.
 
 وی همچنین گفت: برای سال 93 برنامه جامعی را تدوین خواهیم کرد تا بخشی از مشکلات و نارسایی های این حوزه را کاهش دهیم.
انتهای پیام/
برچسب ها: نوسازی ، تدوین ، بافت ، فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار