سلام سربازم!

گروهی از آزادگان جنگ تحمیلی -مشهور به 23 به علاوه یک نفر- با بیانیه‌ی درخواست آزادی مرزبانان اسیر ایرانی اعلام همبستگی کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،بچه‌های نوجوانی که خود زمانی برای آزادسازی خرمشهر به جبهه‌ها شتافته بودند و پس ازنبردی نابرابر آن حماسه جاویدان در دیدار با صدام را آفریدند وپس از پخش فیلم مستندشان، مشهور به گروه (بیست و سه و آن یک نفر) شدند، اعلام همبستگی خود را با بیانیه درخواست آزادی سربازان اسیر ایرانی اعلام نمودند و همچنین یکی از این دلاوران، احمد یوسف‌زاده که خود نه سال رنج اسارت را کشیده در مطلبی برای این جوانان دربند چنین نوشته است
 
سلام سربازم!
 
بیش از چندهفته است در محل خدمتت حاضر نیستی ولی غیبت که نمی‌خوری هیچ، بلکه روزی میلیون‌ها بار در دفتر مردانگی و شجاعت این سرزمین روبروی نام عزیزت نوشته می‌شود: حاضر! 
 
مرزداران با شرف کشورم، دست‌هایتان را بسته‌اند و در ناکجا آبادی پنهانتان کرده‌اند تا مثلا به جنگ انقلاب ما بروند و کشورمان را همرنگ جماعت گرداگردمان ناامن کنند، اما خداوند حافظ مدافعان حقیقت است اگرچه در عمق چاه به زندان باشند. 
 
سرباز وطن! حالا «پاسگاه» تو دلهای میلیون‌ها ایرانی که برای آزادیتان دعا می‌کنند. تو دیگر آن سرباز چند ماه خدمت نیستی که خانواده‌ای در انتظارت بود، حالا تو سرداری هستی که یک ملت در انتظار بازگشتت چشم به مرز دوخته است. 
 
برادر! نمی‌دانم غریبانه شب‌هایت چگونه می‌گذرد و درکابوس‌هایت هر شب چند بار صفیر رگبار گلوله می‌پیچد، نمی‌دانم بازگشت به شهر و روستای پدری، جایی که مادری پریشان لحظه‌ها را برای بازگشتت می‌شمرد چقدر محتمل است، نمی‌دانم دولتمردان بی‌آنکه باج به شغال بدهند می‌توانند تو را سالم از چنگ این جماعت جهل بیرون بیاورند یا نه، اینجا اما دل‌ها امیدوار به خداییست که یونس را از شکم ماهی و یوسف را از زندان نجات داد. برای آزدی‌ات دعا می‌کنیم برادر. 
 
یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور
 
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
 
در ضمن سایت موزه صلح تهران برای امضا یک میلیونی بیانیه درخواست آزادی این عزیزان می‌باشد
برچسب ها: سلام ، مرزبان ، سرباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار