گل محمدی: در سال 93 فستیوال بین المللی به میزبانی ایران برگزار می شود

مسئول برگزاری فستیوال ملی و بین المللی فوتبال پایه در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرد و توضیحاتی در اینباره ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران رضا گل محمدی اظهار داشت: برای برگزاری فستیوال ملی و بین المللی فوتبال پایه در سال آینده برنامه های ویژه ای داریم. برنامه ریزی آکادمی ملی فوتبال برای مدارس فوتبال از چهار سال پیش آغاز شد و در سال گذشته فستیوال ملی مدارس فوتبال کشور را انجام دادیم که مرحله پایانی آن در تهران و با حضور رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا در آبان ماه و همزمان با برگزاری همایش بین المللی علم و فوتبال برگزار شد. از سوی دیگراز چهار سال پیش بحث نظارت و ارزیابی را در مدارس فوتبال آغاز کردیم و با پیشرفت بسیار خوب در این زمینه در سال جاری به دنبال برگزاری فستیوال ملی و بین المللی فوتبال پایه هستیم.

وی در ادامه تصريح کرد: در این فستیوال برای حضور چهل هزار فوتبال آموز در سراسر کشور برنامه ریزی کرده ایم و مسابقات در ابتدا در سطح استانی و بعد در بخش منطقه ای که شامل 10 منطقه در سراسر کشور است انجام داده و مرحله نهایی آن برای رده سنی زیر 12 سال در تهران انجام خواهیم داد. در کنار این اقدامات بحث استعدادیابی و همچنین تربیت استعدادیاب را نیز خواهیم داشت که در زمان برگزاری این مسابقات در سراسر کشور اقدام به استعدادیابی خواهیم کرد.

گل محمدی در خاتمه گفت: در فستیوال بین المللی می خواهیم از کشورهای منطقه و همچنین کشورهای صاحب فوتبال آسیا برای برگزاری هر چه بهتر آن برنامه ریزی کنیم و متعاقب برنامه ریزی ما از ایران دو تیم الف و ب و در صورت موافقت هیات رئیسه برای این طرح از کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان ، افغانستان، قرقیزستان ، قزاقستان، پاکستان ، قطر ، کره جنوبی و نروژ دعوت خواهیم کرد تا در مرحله نهایی در ایران حضور پیدا کنند. 

در پايان خاطرنشان مي‌شود: پس از توضیحات گل محمدی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با برگزاری این طرح در سال آینده موافقت کردند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فستیوال ، میزبانی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار