نیازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسائل فرهنگی باید طبق تدابیر رهبری پیگیری شود/ جلوگیری از انحطاط فرهنگی با امر به معروف و نهی از منکر

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر درباره حفظ فرهنگ اسلامی گفت: مسأله فرهنگ هم‌چون مسائل دیگر باید طبق تدابیر رهبر معظم رهبری پیگیری شود و معتقدیم وحدت حول ولایت فقیه کشور را از هر آسیبی مصون می‌دارد.

"سامان نیازی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر اینکه مسئولان فرهنگی وظیفه سنگینی در نشر و حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی دارند، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ، مسئولان باید قوی‌تر و جدی‌تر از گذشته با اتخاذ تدابیر مناسب و بر اساس خواسته جامعه در این عرصه گام بردارند.

وی افزود: مسئولان فرهنگی موظفند مخاطب‌شناسی کنند و مطالبات آن‌‌ها را در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی در برنامه‌های فرهنگی بگنجانند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی تصریح کرد: برای خنثی کردن تهاجم فرهنگی و همچنین زنده نگه‌داشتن تاریخ 7000 ساله کشورمان، همه آحاد باید تلاش کنند چراکه ایران متمدن‌ترین کشور در جهان است.

نیازی ابراز داشت: مسئولان باید مشاهیر کشورمان را که در تاریخ کم هم نیستند، بیش از پیش به نسل نوجوان و جوان بشناسانند چراکه هدف تهاجم فرهنگی دشمن جوانان این جامعه هستند.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر درباره حفظ فرهنگ اسلامی گفت: فرهنگ عاشورا نمونه اثرگذاری بر جامعه بوده و وظیفه ما در اشاعه این فرهنگ بسیار حساس‌تر و سنگین‌تر از گذشته است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مسأله فرهنگ هم‌چون مسائل دیگر باید طبق تدابیر رهبر معظم رهبری پیگیری شود و معتقدیم وحدت حول ولایت فقیه کشور را از هر آسیبی مصون می‌دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار