کرمانشاه/

توزیع 150 میلیارد تومان اسکناس نو در بانک های کرمانشاه

ناظر پولی بانک مرکزی در استان کرمانشاه گفت: از روز دوشنبه(26 اسفند) 150 میلیارد تومان اسکناس نو در بانک های استان شروع به توزیع شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سردار مرادی گفت: اسکناس های نوتوزیع شده پنج هزار تومانی و 10 هزار تومانی می باشد که در روزهای 26 تا 28 اسفند بینشعب بانک های استان توزیع خواهد شد.

مرادی خاطر نشان کرد: مبالغ اسکناس نو توزیع شده در سطح استان بیش از نیاز مردم بوده و مردم می توانند با مراجعه به بانک به قدر نیاز خود اسکناس نو دریافت کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه کمبودی در زمینه تامین نقدینگی مورد نیاز مردم وجود نداشته و به میزان نیاز مردم پول در اختیار آنها قرار داده خواهد شد.

ناظر پولی بانک مرکزی در استان کرمانشاه در خصوص فعالیت بانک ها در ایام تعطیلات نوروز نیز خاطر نشان کرد: بانک ها در تعطیلات نوروز شعبکشیک دارند که شعب کشیک خود را از طریق سایت های خود به اطلاع مردم می رسانند.

به گفته مرادی شعب مرکزی بانک ها در شهرستانها نیز درتعطیلات نوروز باز بوده و آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به افزایش کارهای بانکی مردم در روزهای مانده به عید نوروز، از فعالیت برخی شعب بانک ها در شیفت عصر خبر داد و اظهار کرد: مردم می توانند با مراجعه به سایت بانک مربوطه از فعالیت شعبآن بانک در عصرها نیز اطلاع کسب کنند.

برچسب ها: کرمانشاه ، تومان ، اسکناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.