رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی :

تجميع دانشكده ها در دستور كار قرار گرفته است

طبق تصمیمات اتخاذ شده در هیات رئیسه، تجمیع دانشکده ها در فضایی مناسب و با فاصله حداقلی در دستور کار قرار گرفته که باعث جلوگیری از هدر رفت منابع دانشگاه مي شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: قدرتمندی، تصمیم گیری و پاسخگو بودن از مشخصه های یک دانشکده بالنده است ما باید دانشکده های قدرتمندی داشته باشیم که بتوانند با صنعت، اساتید و منابع بیرون از دانشگاه ارتباط مناسبی برقرار  کنند و در جهت منافع خود تصمیم گیری مناسب داشته باشند.  

وی تاکید کرد : یک دانشکده باید بتواند شروع کننده، تصمیم گیرنده و در نهایت تمام کننده مسایل مربوط به خود باشد که از چنین دانشکده ای می توان انتظار پاسخگویی داشت.  

 پیوندی با بیان این که انتظار می رود در شرایط کنونی دانشکده ها بتوانند از امکانات یکدیگر استفاده کنند افزود: ایجاد امکانات جزیره ای برای دانشگاه به صرفه نیست و هنر این است که از امکانات تمامی مراکز  دانشگاه مطلع باشیم و همچون یک خانواده با هم تعامل داشته باشیم.  

وی با اشاره به پراکندگی دانشکده ها در سطح شهر تهران خاطرنشان کرد: با تصمیمات اتخاذ شده در هیات رئیسه تجمیع دانشکده ها در فضایی مناسب و با  فاصله حداقلی در دستور کار قرار گرفته که امیواریم باعث جلوگیری از هدر  رفت منابع دانشگاه شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار