ویژه اندرویدی ها؛

چگونه ویندوز 8 رایانه را به وسیله گوشی یا تبلت کنترل کنیم؟ + دانلود نرم افزار

اگر از ویندوز 8 در رایانه استفاده می کنید، این برنامه Windows 8 Controller به شما کمک می کند به آسانی محیط ویندوز 8 را به وسیله ی گوشی یا تبلت اندرویدی خود مدیریت کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تا به حال نرم افزارهای مختلفی برای مدیریت ویندوز به وسیله ی گوشی یا تبلت اندرویدی معرفی شده است، اما اکثر این برنامه ها از ویندوز 8 پشتیبانی نمی کنند و یا در صورت پشتیبانی هم محیط مناسب برای مدیریت ویندوز محیا نمی کنند. این برنامه Windows 8 Controller ویژه مدیریت ویندوز 8 در گوشی یا تبلت هوشمند طراحی شده است و می تواند ویندوز 8 را با تمام ویژگی های ظاهری و حرکتی به گوشی شما بیاورد و با استفاده از آن می توان کارهایی چون: اجرای برنامه ها، حرکت در بخش start، وبگردی حرفه ای و ... را انجام دهید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش تمام پنجره ها به صورت کاشی، پشتیبانی از حرکات چند لمسی، امکان تبدیل گوشی به ماوس و ... اشاره کرد.








قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.6 مگابایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۴۱ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
با سلام لطف کنید نحوه وصل کردن به لپ تاب و کار کردن این نرم افزار توضیح دهید هر کاری میکنم وصل نميشه خیلی ممنون واقعا کارتون نام بر وان هستش
آخرین اخبار