ثبت بيش از 220 هزار قرارداد مسکن استان تهران در سال 88

کل قراردادهاي ثبت شده در سامانه املاک ومستغلات استان تهران در سال 88 ،220 هزارو 273 مورد بوده است.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران کل قراردادهاي ثبت شده در سامانه املاک ومستغلات استان تهران در سال 88 ،220 هزارو 273 مورد بوده که از اين تعداد 145 هزارو 22 مورد براي مبايعه‌نامه، 69 هزارو 250 مورد براي اجاره‌نامه، 37 مورد براي اجاره به شرط تمليک، 4 هزارو 343 مورد براي پيش‌فروش ، 777 مورد براي قراردادهاي خاص، 844 مورد براي سرقفلي  است.

کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات استان تهران از آذر 88 تا 26 /11/92 ، يک ميليون و760هزار و631 مورد بوده است.

براساس این گزارش؛ به واسطه سامانه املاک  و مستغلات  کشور ،  کنترل ونظارت در امنیت کشور افزایش می‌یابد ،مدیریت و برنامه‌ریزی آتی هدایت می‌شود واز سوی دیگر نشان‌دهنده افزایش قیمت‌ها، کاهش قیمت در زمان و فصل‌های متعدد بوده است.

از سوی دیگر  با استفاده از این سامانه می‌توان سطح پراکندگی یا تراکم در مناطق شهرها و کشور را بدست  آورد، مقایسه سال‌های گذشته و برنامه‌ریزی آن و دلایل وقوع مثبت و یا منفی آن و استفاده سازمانها و نهادها وادارات کشوری و لشگری با توجه به آمار جهت بهره‌برداری و ارائه خدمات در مدیریت شهری از دیگر فایده‌های این سامانه به شمار می‌رود.

براساس این گزارش؛ وصول مالیات از اعضا با استفاده از آمار به صورت جزء و ریز درآمد هر بنگاه به منظور به دست یافتن به عدالت مالیاتی، ووصل مالیات نقل وانتقال برابر آمار موجود و کسب درآمد برای دولت از دیگر مزایای این سامانه به شمار می‌رود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، معاملات ، املاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار