سکانس مهمترین سین هفت‌سین "روشنک عجمیان"/ این بازیگر سال جدید به کانادا می‌رود

"روشنک عجمیان" گفت:‌سفره هفت سین را با سکانس، سناریو و سامان سالور می‌چینم.

روشنک عجمیان بازیگر سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران بیان کرد: سال 92 سالی خوب برایم بود.
 
وی در خصوص برنامه خود برای سال 93 گفت: با توجه به نبود مقطع دکتری در رشته‌ی آموزشی سینما برای ادامه تحصیل در این رشته اردیبهشت ماه 93 به کانادا سفر خواهم کرد.
 
عجمیان ادامه داد: با توجه به علاقه من به زندگی در کشورم به طور مداوم بین ایران و کانادا در سفر خواهم بود چون من اهل زندگی کردن در خارج از کشور نیستم.
 
این بازیگر در خصوص چیدن سفره هفت سین سینمایی اظهار داشت: سکانس، سناریو، سامان سالور و سمنو سینمایی را در سفره هفت سین‌ام می‌چینم.
 
عجمیان در خصوص خاطره خود در نوروز بیان کرد: در دوران کودکی روزهای تحویل سال برنامه‌های تلویزیون را نگاه می‌کردیم که سال تحویل شود و در کنار خانواده بودیم که متاسفانه بعضی ازسنت‌های ما از بین رفته و مردم کمتر به آن توجه دارند.
 
وی ادامه داد: عید سال 89 برای اجرای تحویل سال شبکه یک از من دعوت شد و آن موقع دخترم 20 روزه بود، من یک الی دو ساعت سر برنامه بودم و بعد به منزل می‌رفتم به دخترم رسیدگی می‌کردم و دوباره به برنامه بازمی‌گشتم،  آن زمان خیلی استرس داشتم ولی خاطره خوبی برایم شد.
 
وی تصریح کرد: سلامتی همراه با آرامش را برای خانواده‌ام و همه مردم ایران در سال جدید آرزومندم.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار