فریاد شیران: بازگشت تیم پاس می‌تواند یخ فوتبال را بشکند

مربی سابق تیم فوتبال پاس گفت: مسئولان فعلی تیم "پاس" باید به خاطر داشته باشند که تیم پاس در آینده‌ای نزدیک به تهران باز‌می‌گردد و از این گوشه‌نشینی خارج خواهد شد.

نادر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درمورد وضعیت فعلی تیم پاس و در جواب صحبت‌های رمضانی مدیرعامل فعلی این تیم گفت: رمضانی باید به خاطر داشته باشد که اعتبار آدم‌ها به پست و مقامشان نیست و به اخلاق و طرز تفکرشان بستگی دارد. اگرما با انتقال تیم پاس از تهران به همدان مخالف بودیم به این دلیل است که این انتقال از نظر کارشناسی اشتباه بود وگرنه هیچ کس به دنبال کسب منافع مادی نیست.

وی افزود: رمضانی‌ درست یا نادرست به سمت مدیرعاملی باشگاه پاس رسیده است اما نباید در برابر موضوع بازگشت پاس به تهران اینطور موضع می‌گرفت و اقدام به انتشار بیانیه علیه بازیکنان سابق تیم پاس که هر کدام از آنها اکنون یکی از پیشکسوتان و نام‌آوران در عرصه فوتبال ایران هستند می‌کرد. او که هیچ نقش پر رنگی در فوتبال و به خصوص تیم پاس نداشته است بهتر است این حمایت و طرفداری را به نفع تیم الوند همدان انجام دهد تا شاید تیم پاس از حاشیه به متن فوتبال بازگردد.
 

بازیکن سابق تیم پاس بیان داشت: نه تنها من بلکه برادرم ناصر و افراد دیگری نظیر قاسم‌پور، دین‌ورزاده، کارزانی و مهدی مناجاتی زمانی در تیم پاس بازی می‌کردیم و شاهد عینی قهرمانی‌های این تیم بوده‌ایم و الان دیدن گوشه‌نشینی و پاک شدن نامش از سر زبان‌ها برایمان سخت و ناراحت کننده است. تیم پاس آنقدر نتایج قابل توجه در کارنامه خود ثبت کرده است که همه کسانی که حتی یک روز در آن تیم بوده‌اند دلشان می‌خواهد که این تیم دوباره به دنیای حرفه‌ای خود بازگردد.

اگر ما که روزی در تیم پاس بوده‌ایم و به عشق کسب پیروزی‌ها در این تیم زندگی کرده‌ایم نسبت به اینگونه نتیجه گرفتنش و حضورش در بین تیم‌های دسته یک فوتبال واکنش نشان ندهیم حق کیست که در مورد تیم پاس نظر دهد و خواهان برگشت آن به شهر خودش یعنی تهران باشد؟!

فریاد شیران در ادامه بیان داشت: پاس تیمی بود که توانست نه تنها بازیکن بلکه مربیان کار آزموده‌ای را به دنیای فوتبال ایران معرفی کند و از اینکه امروز به این وضعیت دچار شده همه‌‌ پاسی‌ها و حتی تمام فوتبال دوستان ناراحتند. ما از اینکه پاس در همدان است ناراحت نیستم، از اینکه انقدر ضعیف شده و درحال نابودی است ناراحت و نگران هستیم. اگر این تیم به هر شهر دیگری می‌رفت و اینگونه نتیجه می‌گرفت باز هم با این چنین انتقادهای شدیدی رو به رو می‌شد.

وی تصریح کرد: وضعیت فوتبال کشورمان وضعیت نا بسامانی است و هیچ یک از تیم‌ها و باشگاه‌ها چه تیم‌های لیگ برتری و چه تیم‌های دسته اولی نمی‌توانند آن‌گونه که تماشاگران از آن‌ها انتظار دارند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند و توقعات مردم را برطرف کنند. مردم ایران تمام احساسشان را پای این ورزش می‌گذارند و از انصاف به دور است که به دل بستگی‌های آنها توجه نشود و فقط به فکر منافع مالی خود باشیم و به فوتبال به جای یک ورزش مردمی به چشم یک تجارت نگاه کنیم.
 

فریاد شیران تاکید کرد: نکته قابل توجهی که در بازگشت پاس به تهران وجود دارد این است که اگر تیم محبوب پاس به تهران بازگردد نیاز به حمایت و توجه زیادی دارد و اگر قرار باشد تحت نظر کارشناسان و صاحب نظران قرار نگیرد همان بهتر که درهمدان بماند  وبه بازی‌های ضعیفش ادامه دهد. این تیم متعلق به نیروی انتظامی است و اگر نتوانند آن را احیا کنند و حمایت های لازم را از این تیم نکنند بازگشت آن کار درستی نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بحث‌هایی جدی در زمینه بازگشت تیم پاس به تهران شده است و بهتر بگویم کلید بازگشت این تیم زده شده است و به امید خدا و تلاش مسئولان مربوطه این تیم دوباره زنده خواهد شد و این اتفاق نه تنها پاسی‌ها بلکه تمام فوتبالی‌ها و فوتبال دوستان را خوشحال خواهد کرد. رمضانی نیز باید از این بابت خوشحال باشد چرا که این تیم پتانسیل افتخار آفرینی‌های بسیاری را دارد و شاید این امر بتواند محرکی در ایجاد تغییر در فوتبال سرمازده‌ ایران باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۰ دی ۱۳۹۷
ان شا الله پاس به تهران برمیگرده . ما طرفداران منتظریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
آقای فریادشیران دمت گرم
همه پاسی ها لطفا برای برگشت پاس تلاش کنید
اقایان قاسم‌پور، دین‌ورزاده، کارزانی،مناجاتی،آجرلو،ظلی خواهشا نگذاریدبیشترازاین منتظربمانیم.نگذاریدطول بکشه
آقای فردوسی پور شما چرا حرفی نمی زنید؟
آقای یوسفی،خیابانی،میرزایی،عیلفرد،جاودانی توی برنامه ها حرفی بزنید خواهشا
آخرین اخبار