چشم امید کاتالان‌ها به پینتو/ والدز زیر تیغ جراحان قرار می‌گیرد

باتوجه به مصدومیت ویکتور والدز، مسئولیت سنگربانی بارسا در دیدار امشب مقابل اسپانیول را پینتو بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ویکتور والدز دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تا مدت 6 ماه در میادین فوتبال حضور یابد و در دیدار امشب بارسا مقابل اسپانیول مسئولیت سنگربانی این تیم پرطرفدار اسپانیا بر عهده ژوزه مانوئل پینتو خواهد بود.



گفتنی است: بسیاری دراندیشه این هستند که مبادا جایگزین والدز نتواند از این مسئولیت خطیر سربلند بیرون آید زیرا بارسا اکنون در کورس قهرمانی لالیگا با اتلتیکو و رئال مادرید قرارگرفته و احتمال لغزش این تیم باتوجه به جایگزینی پینتو وجود دارد.



شایان ذکر است: تیم فوتبال بارسلونا در بازی‌های اخیر خود نشان داده که در سایر خطوط قابل اطمینان است و اگر بتواند در این مسابقه بر اسپانیول چیره گردد به امتیاز 75 خواهد رسید از سوی دیگر نیز اتلتیکو مادرید نیز اگر بتواند در دیدار برابر بیلبائو به پیروزی برسد به امتیاز 76 دست خواهد یافت و همچنان در صدر باقی می‌ماند البته به نظر می رسد که صدر نشینان کنونی لالیگا کار دشواری پیش‌روی خود دارند چراکه بیلبائو در حال حاضر با 56 امتیاز جایگاه 4 جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.



در ادامه؛ تیم فوتبال اسپانیول اکنون با 40 امتیاز در رتبه 9 جدول رده‌بندی قرار دارد و بارسلونای اسپانیا با 72 امتیاز سایه به سایه اتلتیکو مادرید حرکت می کند.



دراین گزارش آمده است: دیدار تیم‌های فوتبال اسپانیول و بارسا امشب ساعت 19:30 به میزبانی اسپانیول برگزار خواهد شد.

درپایان: ویکتور والدز روز دوشنبه 31 مارس مصادف با 11 فروردین ماه در یکی از بیمارستان‌های کشور آلمان به دست جراحان سپرده می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار