روستاآزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدل حکومتی جمهوری اسلامی ایران در دنیا تک است/ معرفی این حکومت در دنیای امروز به کارهای انبیا شباهت دارد

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: جمهوری اسلامی ایران مدل جدیدی از حکومت برمبنای فلسفه و منطق معنوی و الهی بوده که در دنیا تک است.

"رضا روستاآزاد" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مدل جدیدی از حکومت برمبنای فلسفه و منطق معنوی و الهی بوده که در دنیا تک است، گفت: معرفی این حکومت در دنیای امروز معجزه‌ای است که به کارهای انبیا شباهت دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کسانی که از ابتدا در جریان نظام حضور داشتند، هنوز با عمق باورهای آن آشنا نیستند، افزود: هر چه جلوتر می‌رویم ابعاد و جزئیات این نظام برای مردم روشن‌تر می‌شود و این مدل حکومتی همیشه تازه است.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: پیشرفت و حفظ نظام به دلیل این است که مردم همواره به طور معجزه‌آسایی به صحنه می‌آیند و از نظام حمایت می‌کنند.

روستاآزاد بنیان فکری مردم ایران را به سه گروه تقسیم کرد و گفت: عده‌ای از مردم معتقد، اصیل، متدین و فدایی از ابتدا واقعأ حامی نظام بوده و هستند و در تمامی عرصه‌های انقلابی حضور دارند.

وی اضافه کرد: بخش معدود دو درصدی که به نظام نه گفتند و مخالف حکومت جمهوری اسلامی بودند؛ اکنون نیز به موازات نظام حرکت می‌کنند اما مردم همیشه در صحنه اجازه هیچ‌گونه اغتشاشی را به آ‌ن‌ها نمی‌دهند.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: گروه دیگر مردم عادی هستند که متن جامعه را تشکیل می‌دهند و در گذر زمان مدل اصیل حکومت جمهوری اسلامی را شناخته و همواره از نظام حمایت می‌کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
مهرداد
۱۵:۴۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
واقعا درست میگه.
آخرین اخبار