اصفهان/

فیلم‌سازان اصفهانی نیاز به حمایت دارند

بازیگر سریال‌های نوروزی اصفهانی گفت: اگر تهیه کنندگان ما و کارگردانان اصفهانی از لحاظ مالی حمایت نشوند مسلما تولیدات نیز کاهش پیدا می کند و نتیجه آن می شود که ما به جایگاهی که در شان اصفهان است قرار نگیریم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،صالح خواجوئی در مورد سریال‌های نوروزی شبکه استانی اصفهان اظهار کرد: همگی به دلیل نوع داستان‌ها و متفاوت بودنشان تاثیر خود را بر مخاطب گذاشته اند، البته سریال رشید حرفه ای نسبت به دیگر تولیدها متفاوت‌تر بود و من در این بازی سعی کردم از تمام تجربیات خودم در این تولید استفاده کنم.

وی افزود: تله فیلم مهریه به کارگردانی محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی حسین خواجوئی با موضوع اجتماعی، داستان پسری را روایت کرد که با توجه به شرایط شغلی خود در مورد ازدواج با اتفاقاتی روبرو می‌شود که ماجراهائی برایش رقم می‌خورد.

این بازیگر اصفهانی تصریح کرد: تله فیلم 21 مساله اساسی به کارگردانی احسان اکلیلی و تهیه کنندگی حسن اکلیلی که نخستین کار جدی احسان اکلیلی است با مضمون اجتماعی و طنز موقعیت داستان پدری را روایت می‌کند که تنها دارای یک فرزند پسر بوده و با فشار قرار دادن پسر خود در امر ازدواج یکسری اتفاقاتی برایشان رقم می‌خورد.

وی افزود: تله فیلم رشید حرفه‌ای به کارگردانی مجید کاشی فروشان و تهیه‌کنندگی رسول هنرمند و اصغر مولائی است که این مجموعه داستان زندگی رشید با بازی قدرت الله ایزدی روایت می‌کند که سعی دارد تا خرج عمل ودرمان برادر کوچک خود را تامین کند که در این راستا با ورود به یک گروه مافیایی اتفاقاتی برایش رقم می‌خورد.

خواجوئی پیرامون تولیدات صداو سیمای اصفهان و اینکه این شهر تولید فیلم و سریال هنوز به جایگاهی در شان اصفهان نرسیده است، خاطرنشان کرد: تمام این موارد به مسائل مالی و اقتصادی بر می‌گردد چرا که اگر تهیه کنندگان ما و کارگردانان اصفهانی از لحاظ مالی حمایت نشوند مسلما تولیدات نیز کاهش پیدا می کند و نتیجه آن می شود که ما به جایگاهی که در شان اصفهان است قرار نگیریم .

وی افزود: خوشبختانه اصفهان از لحاظ فنی و تجهیزات مشکلی ندارد و ما در این شهر دارای کارگردان‌های با ذوق و تجربه و حتی جوان و با انگیزه‌ای داریم که بسیاری از آنها در پایتخت نیزفعالیت می‌کنند و از نظر فنی و علمی هیچ مشکلی نداریم.

گفتنی است این بازیگر اصفهانی در تله فیلم های  مهریه، دردسرطلایی، 21 مسئله اساسی  که از ابتدای نوروز از صدا و سیمای اصفهان پخش شد و سریال رشیدحرفه‌ای  هنرنمایی داشته است.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: اصفهان ، فیلم ساز ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.