"سید مصطفی ابطحی "قائم مقام اقتصاد سینما و معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی و سمعی و بصری شد

با حکم "حجت الله ایوبی" معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی، "سید مصطفی ابطحی" به سمت قائم مقام اقتصاد سینما و معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی و سمعی و بصری منصوب شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در متن حکم "سید مصطفی ابطحی "آمده است: "نظر به سوابق علمی و تجربه طولانی در مدیریت های علمی و فرهنگی به موجب این حکم به سمت قائم مقام اقتصاد سینما و معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی و سمعی و بصری منصوب می شوید .
 
ارتقای سطح دانش سینمایی ،روز آمدی فنی صنعت سینما و تأسیس مدرسه عالی سینما از جمله وظایف این معاونت است. و با عنایت به نامگذاری سال جاری بنام اقتصاد و فرهنگ به جنابعالی  مأموریت داده می شود با همکاری مشاور محترم اقتصاد هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،گام های عملی برای جلب مشارکت نهادهای مختلف در توسعه صنعت سینما بردارید .با توجه به جایگاه والای صنعت سینما در جهان و موفقیت های چشمگیر سینما گران ایرانی در عرصه های گوناگون ،تحقق اراده ای ملی برای گذر از مشکلات کنونی ضرورتی اجتناب نا پذیر است .ایجاد فضایی مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایجاد زیر ساخت های به روز ، مشارکت بخش خصوصی و نهادهای دولتی در تولیدفیلم های مناسب و حمایت از رونق گیشه ها راه را برای صنعتی شدن سینمای پر افتخار کشور هموار خواهد کرد.
 
همچنین لازم است بی درنگ برای ایجاد رابطه ای نهادمند بین سینما گران و انجمن های علمی ،پژوهشگران و متخصصان رشته های گوناگون حوزه های علمیه و دانشگاه هااقدام نموده و سینمای ملی را از چشمه جوشان دانش و معرفت دانشگاه ها و مراکز دینی سیراب نمایید.
 
موفقیت روز افزونتان را دراین مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواهانم.  "
 
"سید مصطفی ابطحی "متولد 1345 در زنجان و دارای دکترای  علوم سیاسی است .
 
وی درکارنامه خود سوابق علمی و اجرایی متعددی دارد که از جمله آن می توان به : معاون فرهنگی و مشاور ارشد موسسه فرهنگی اکو، مدیر کل امور شوراهای وزارت کشور، قائم مقام ستاد برگزاری سی امین سالگرد انقلاب اسلامی ،عضو شورای رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت کشور ،مدیر اجرایی صندوق توسعه محلی وزارت کشور، دبیر کارگروه توسعه و سلامت اجتماعی وزارت کشور،مدیر مسول و صاحب امتیاز هفته نامه ندا، دبیر کل شورای تجاری مشترک ایران و عربستان،رئیس واحد های دانشگاه آزاد زنجان و شیرازو...اشاره کرد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
استاد گرامی سید مصطفی ابطحی.با سلام واحترام .میلاد حضرت زهرا.عید نوروزباستانی وسال نو پیشا پیش به شما وخانواده محترمتان تبرییک وتهنیت می گویم وبرای شما طول عمر با عزت.سلامتی.روزی فراوان .سرافرازی وموفقیت روز افزون درکرسی استادی ازخداوندمتعال خواستارم.زین العا بدین کرمی حیدرآبادی
آخرین اخبار