در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد؛

افزایش 25 درصدی نرخ کرایه‌های حمل و نقل متوقف شد / افزایش کرایه‌ها پس از هدفمندی یارانه‌ها اعلام خواهد شد

استاندار تهران در جلسه امروز شورای شهر گفت:قبل از هدفمندی یارانه‌ها هیچ افزایش قیمتی در بخش حمل و نقل نخواهیم داشت و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و افزایش کرایه ‌ها پس از هدفمندی یارانه‌ها در کل کشور اعمال شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید حسین هاشمی در حاشیه پنجاه و پنجمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت:اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها قانونی است که باید اجرا شود و نیاز است همه مسئولان و شهروندان همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

استاندار تهران ادامه داد: ثبت نام متقاضیان هدفمندی یارانه‌ها از 20 فروردین آغاز خواهد شد و در بازه زمانی 20 تا 29 فروردین ماه ثبت نام می شود.

هاشمی در ادامه بیان داشت:شورای شهر درروزهای گذشته مباحث زیادی را در خصوص افزایش نرخ حمل ونقل عمومی که اواخرسال گذشته تصویب کرد اعلام کرده و اظهار نظرهایی شده که قرار است از اول اردیبهشت اجرایی شود اما بنده آن را رد می کنم ودولت تصمیم گرفته است پس از هدفمندی یارانه‌ها افزایش نرخ تاکسی‌ها را اعمال کند.

استاندار تهران خاطر نشان کرد:افزایش نرخ کرایه‌ها درسال  جدید پس از هدفمندی یارانه‌ها و همزمان در سراسر کشور افزایش خواهد یافت و این درحالی است که در حالی است که هیچ اختلافی بین  استانداری و فرمانداری و جود ندارد.
انتهای پیام/

برچسب ها: شهر ، تصویب ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار