برنامه‌های مرتبط با کاهش تورم در برنامه کاری اتحادیه "لیتوگرافان" قرار گرفت

کاهش تورم که از نخستین روزهای فعالیت دولت یازدهم درصدر برنامه‌های این دولت قرار گرفته، در برنامه کاری سال 1393 اتحادیه "لیتوگرافان" ثبت شده است.

احمدابوالحسنی، نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اینکه یافتن راهکارهای جدید برای حل مشکلات صنف " لیتوگرافان" به عنوان یکی از اصناف مرتبط با عرصه نشر در گروی هم اندیشی تمامی اعضای این صنف بوده، افزود: اتحادیه لیتوگرافان اعضای صنف لیتوگرافان را یک یا دوبار در طول سال با هدف هم اندیشی این اعضا به دور هم جمع می‌کند. 

وی گفت: از برنامه‌های دیگر اتحادیه "لیتوگرافان" در سال 1393 می‌توان به پیگیری مسائل این اتحادیه با اداره دارایی جهت پیشگیری از عواقب بی‌توجهی به پیگیری این مسائل و پیگیری لزوم تحقق امر کاهش تورم در عرصه نشر اشاره کرد.
 
به گفته ابوالحسنی مقوای پشت طوسی در روزهای اخیر نسبت به روزهای پایانی سال 1392 با افزایش 3 تا 4 درصدی قیمت به معنایی گرانی 200 ،300 الی 400 تومانی مقوای پشت طوسی در واحد وزنی کیلو با نرخ کیلویی 3100 تومان داد و ستد می‌شود.
 
نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان اظهار داشت: البته قیمت پایه کاغذ تحریر در روزهای پس از تحویل سال 1393 نسبت به روزهای قبل از آن تغییری نکرده است.
 
ابوالحسنی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: کاغذ گلاسه نیز در همین فاصله کیلویی 150 تا 200 تومان گران شده است. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: برنامه ، صنف ، لیتوگرافی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.