رئیسی کیا: جابه جایی باشگاه راه آ‌هن هویت تیم را خدشه دار می‌کند/ از انتشار مبالغ قرارداد بازیکنان استقبال می کنم

صادق رئیسی کیا درخصوص وضعیت واگذاری باشگاه راه‌آهن گفت: ما درحال مذاکره با چند سرمایه‌گذار هستیم تا از بین آنها یکی را انتخاب کنیم.

صادق رئیسی کیا، مدیر عامل باشگاه راه آهن سورینت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:درحال مذاکره چند سرمایه گذار هستیم تا پس از بررسی‌های لازم یکی را به عنوان مالک باشگاه انتخاب کنیم که این کاربه زمان زیادی نیاز دارد.

وی افزود: امکان ندارد باشگاهی که تهرانی است و هویت ایرانی دارد جابه جا شود و نامش تغییر پیدا کند چرا که تغییر درنام و مکان باشگاه ارزش و اعتبار تیم را خدشه‌دار می‌کند.

رئیسی‌کیا تصریح کرد: ما با دادستانی و بابک زنجانی نیزصحبت کردیم واز این بابت مشکلی برای واگذاری باشگاه نداریم.

مدیرعامل باشگاه راه آهن سورینت اذعان داشت: درهفته 28 لیگ برتر تیم ما نیاز به امتیاز داشت تا بتوانیم تیم پرسپولیس را متوقف کنیم.

طبیعتاً عدم حضور بازیکنانی مثل آشوری و عبدی کارمان را دشوار کرد اما درنهایت توانستیم حتی بدون حضور آنها بازی را انجام دهیم.

وی درخصوص عمدی بودن محرومیت آشوری و عبدی افزود: با توجه به گذشته‌ی پاک این دو بازیکن هیچ عمدی درکار نبوده است، این دو بازیکن جزو بازیکنان با آبرو و خوب باشگاه راه آهن هستند و این قضیه در مورد این بازیکنان صدق نمی‌کند.

مدیر عامل باشگاه راه آهن بیان داشت:مسئولان باشگاه راه‌آهن معتقد هستند کادر فنی باید ثبات داشته باشد و تغییر و جا به جای‌های بی‌مورد نباید اتفاق بیافتد. زمانی هم که زمزمه‌هایی از تغییر ابراهیم‌زاده و آمدن دوباره‌ی دایی به باشگاه شنیده شد اما باز برماندن ابراهیم‌زاده تأکید کردیم.

وی افزود: ما باشگاهی را سراغ داریم که 4 بار مربی‌اش را تغییر داده اما راه‌آهن ثبات در ماندن مربی را بر تغییر وی ترجیح داد، ما در 6 بازی اخیر توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و قرار است این فصل را با رتبه‌ی خوبی به پایان ببریم.

رئیسی کیا درخصوص انتشارقرارداد بازیکنان و مربیان از سال بعد خاطرنشان کرد: من از انتشار مبالغ قرارداد بازیکنان استقبال می کنم، مبلغ قرارداد بازیکنان را در لیگ سیزدهم منتشر کردیم. دو بازیکن 19 و 23 ساله دراختیار داشتیم که مبلغ قراردادشان کمتر از 100 میلیون تومان بود که از گفتن آن هم ابایی نداشتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارزش ، هفته ، آشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار