خانه‌ای که همه را فراری می‌دهد

طلاق عاطفی به سردی رابطه میان زن و شوهر گفته می‌شود، وجود این مشکل در یک رابطه باعث بی مهری و کم شدن انرژی مثبت در خانواده می شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این خانواده زوج‌ها با یکدیگر بیگانه‌اند و فقط برای هم حکم یک همراه را که به او عادت کرده‌اند دارند. طلاق عاطفی اغلب از شکایت و گله گزاری زوج‌ها نسبت به هم شروع می‌شود و شوهر یکدیگر را می‌بینند ولی صدای هم را نمی‌شوند و این مرحله‌ی آغازین شروع طلاق عاطفی است.

در مرحله‌ی بعد نزاع زناشویی رخ می‌دهد، انتظاراتی که قبلا به آرامی مطرح می‌شد،حالا با صدای بلند و داد و بیداد بیان می‌شود و آرامش نسبی جای خود را به خشم می‌دهد که خود به صورت‌های گوناگون نشان می‌دهد. در این خانواده‌ها افراد نسبت به خانه‌ی خود حسی که باید داشته باشند را ندارند. همه‌ی افراد خانواده به نحوی می‌خواهند زمان کمتری را در خانه سپری کنند. جو سرد، بی روح و سکوت در خانه حاکم است و این جو همه را فراری می‌دهد.


بچه‌ها در این خانه هیچ احساس امنیت و آرامشی دریافت نمی‌کنند و بیشتر تمایل دارند وقت خود را در بیرون از خانواده و با دوستان خود بگذرانند. فردی که دچار طلاق عاطفی شده است، به خود و سلامت فردی خود بی توجه میشود و حتی به سلامت دیگر افراد خانواده نیز اهمیت کمتری می‌دهد و وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: طلاق ، عاطفی ، زن ، شوهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار