با شعار حمايت ملي از تيم ملي جلسه مشترك مسئولان ورزش و دست اندركاران فوتبال كشور با گروه ها و برنامه سازان ورزشي صداوسيما برگزار شد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران روابط عمومي رسانه ملي، در اين هم انديشي  با حضور رئيس رسانه ملي، معاونان وزارت ورزش، رئيس كميته ملي المپيك، رئيس و مسئولان فدراسيون فوتبال و جمعي از كارشناسان ورزشي، راه كارهاي تقويت تيم ملي فوتبال در مسابقات جام جهاني برزيل بررسي شد.

"رسانه ملي" در اين نشست با اشاره به اصل حضور تيم ملي فوتبال كشورمان در اين مسابقات، آن را نشانه موفقيت و افتخاري بزرگ دانست و گفت: فارغ از ثبت هر نتيجه اي در اين رقابت‌ها، تيم ملي جمهوري اسلامي مي تواند الگوي شايسته اخلاق و رفتار در سطح جهاني باشد. وي با بيان اينكه صدا و سيما وظيفه دارد ابعاد اين رويكرد را برجسته كند گفت: تيم ملي فوتبال از بازيكنان برجسته و مربي مجربي برخوردار است كه در صورت حفظ انسجام گروهي و برخورداري از انضباط و روحيه جنگندگي مي‌تواند عملكرد شايسته اي از خود نشان دهد.

ضرغامي نقش رسانه ملي در تقويت روحيه و پشتيباني معنوي از تيم ملي فوتبال را تعيين كننده دانست و همه گروه ها، برنامه سازان و مجريان ورزشي را به رعايت دقيق سياست هاي حمايتي در اين چارچوب دعوت كرد.

در اين نشست مسئولان ورزش كشور ضمن قدرداني از حمايت هاي هميشگي رسانه ملي از تيم هاي ملي، برموضوعاتي چون ضرورت تقويت روحيه تيم با پخش مصاحبه هاي مردمي، مديريت سطح انتظارات متناسب با توانمندي هاي ديگران، انتخاب مدل خاصي از اخلاق حرفه اي، پخش مستقيم مسابقات در پارك ها و اماكن عمومي، اطلاع رساني صحيح از اقدامات فدراسيون فوتبال و استفاده از حضور پيشكسوتان و بازيكناني كه در دوره هاي قبل جام جهاني حضور داشتند تأكيد كردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، رسانه ، صدا ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار