انصاری: ساحلی بازان ایران نمی توانستند نتیجه بهتری بگیرند/ امتیاز نداشتیم، به قرعه خوب نخوردیم

تیمهای ملی والیبال ساحلی ایران در تور آسیایی و اقیانوسیه تایلند مقام‌های چهارم و پنجم را کسب کردند.

 نادر انصاری دبیر کمیته والیبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه شرایط موجود و تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ساحلی بازان ایران نمی توانستند نتیجه بهتری را بدست آورند.
 
 وی تصریح کرد: قطری‌ها در این مسابقات ما جذب دو یار برزیلی و تغییر ملیت آنها شرکت کرده بودند برزیلی‌ها نه تنها در والیبال ساحلی بلکه در سالنی حرف اول را می‌زنند و شکست آنها کار بسیار سخت و حساسی است.
 
انصاری ادامه داد: فدراسیون والیبال قطر در بخش ساحلی در نظر دارد که میزبانی مسابقات جهانی  را در سال جاری میلادی بر عهده بگیرد و با توجه به این مساله آنها از هم اکنون برای قهرمانی در جهان برنامه ریزی کرده اند.
 
 وی افزود: دیگر تیمی که توانسته در این مسابقات بالاتر از ایران قرار بگیرد قزاق‌ها هستند آنها جزو ده قدرت برتر جهان محسوب می شوند شکست آنها هم مانند برزیل های قطر کار راحتی نیست ما توانستیم با توجه به پتانسیلی که داریم در برابر استرالیا، نیوزلند، ژاپن و چین که آنها هم جزو قدرت‌های مطرح هستندعملکرد خوبی داشته باشیم.
 
دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال یاد آور شد: از مقام چهارم و پنجمی که ساحلی بازان ملی‌پوش ایران در مسابقات تایلند کسب کردند راضی هستم در حال حاضر ما روی رده سنی نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری ویژه ای کرده ایم  به همین دلیل می توان به صراحت گفت که آینده والیبال ساحلی ایران بسیار درخشان و قابل رضایت خواهد بود.
 
 انصاری گفت: ساحلی بازان اعزامی  به مسابقات تایلند چون سال گذشته در هیچ تورنمنتی شرکت نکرده بودند  هیچ امتیازی نداشتند و در سید بندی امتیاز خاصی نداشته و به قرعه سختی برخورد کردند امیدوارم در مسابقات آینده این مساله برطرف شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، ساحلی ، نتیجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار