خرم آباد/

برگزاری ۱۵۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته زن در لرستان

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: در هفته زن به مناسبت تکریم از مادران و همسران شهدا در لرستان یش از ۱۵۰۰ برنامه اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، لیلا سلاحورزی در جلسه کمیته بزرگداشت هفته زن و مقام مادر  در خرم آباد اظهار کرد: دفتر امور بانوان استانداری لرستان در راستای تحقق شعار سال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری برنامه های ویژه ای را طرح ریزی کرده است.

وی افزود: ازجمله برنامه های این دفتر  حمایت از تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد فعال حوزه بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، حمایت از زنان کار آفرین استان، تقویت مراکز مشاوره ای تربیتی و فرهنگی حوزه بانوان و برگزاری میزگردهای علمی با حضور اساتید مجرب دانشگاهها و صاحبان اندیشه در حوزه بانوان از اهم برنامه های این دفتر در سال 93 است.

سلاحورزی تصریح کرد: دفتر امور بانوان استانداری لرستان در راستای منویات مقام معظم رهبری با برنامه های راهبردی و اجرایی در سال 93 شروع به کار می کند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان بیان کرد: زنان و مادران در انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس با نقش بسیار مؤثر خود دوشادوش مردان برای دفاع از ارزش های دینی جنگیدند و نقش پررنگ آنان در جامعه قابل انکار و چشم پوشی نیست.

وی اظهار کرد: مادران و همسران شهدا اسوه های ایثار هستند و امور بانوان استانداری لرستان با همکاری سازمان بنیاد شهید در نظر دارد به مناسبت سالروز تکریم مادران و همسران شهدا از مادران بیمار شهدا عیادت کنند.

سلاحورزی افزود: در این هفته به مناسبت تکریم از مادران و همسران شهدا در سطح استان برنامه های فرهنگی زیادی در قالب همایش، جشن و کارگاههای آموزشی در قالب بیش از هزار و 500 برنامه اجرا می‌شود.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل و همکاری در راستای  تکریم مقام زن و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی برنامه های جذابی را اجرا کنند.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: خرم آباد ، لرستان ، هفته زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.