مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل:

اخلالگران بازار در هدفمندی یارانه‌ها مجازات می‌شوند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: اخلالگران نظام اقتصادی و سیستم بازار در آستانه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها مجازات می شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسین نجف زاده در جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها در اردبیل اظهار کرد: عده ای سودجو و فرصت طلب قصد اخلال در نظام اقتصادی با استفاده از شیوه های گران فروشی و کم فروشی و احتکار دارند که برخورد قاطع با آنها انجام می شود.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته بیش از 2 هزار پرونده اعم از پرونده های قاچاق، تخلفات اقتصادی و تخلفات حوزه بهداشت مورد رسیدگی قرار گرفته است، گفت: بیش از 80 درصد رسیدگی ها مربوط به تخلفات اقتصادی و حوزه بازار بوده و مابقی نیز مربوط به حوزه بهداشت و درمان است.

نجف زاده از همکاری خوب دستگاه های اجرایی مختلف در قالب طرح های نظارتی و بازرسی نظیر طرح بهادیر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل خبر داد و افزود: اجرای این طرح ها سبب شده تا میزان تخلفات به پایین ترین رقم برسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کاهش زمان رسیدگی به تخلفات اقتصادی و پرونده های تشکیل شده خبر داد و بیان کرد: استان اردبیل در رتبه بندی مدت زمان رسیدگی به پرونده ها در سطح کشور جزو استان های ممتاز بوده به طوری که تلاش می کنیم زمان رسیدگی به پرونده ها به کمتر از 5 روز برسد.

وی تصریح کرد: با رسیدگی به موقع به پرونده های تعزیراتی هم اکنون کمتر از 40 پرونده از سال گذشته در این اداره کل باقی مانده که امیدواریم تا پایان فروردین رسیدگی به حکم آنها  صادر شود.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: اردبیل ، یارانه ، مجازات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.