اجرای نمایش"مرداب روی بام" به هما روستا تقدیم شد

نمایش"مرداب روی بام" نوشته وکاری از "رضا گوران" در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود، اجرای شب گذشته اش، 24 فروردین ماه، به "هما روستا" تقدیم شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر؛ هما روستا، پرویز پورحسینی، رضا بابک، یاسر خاسب و ... از اجرای  شب گذشته-24 فروردین ماه- این اثر نمایشی دیدن کردند.

رضا گوران نمایش "مرداب روی بام" را با نگاهی آزاد به نمایشنامه  "دونا رزیتا" نوشته فدریکو گارسیا لورکا به نگارش درآورده و خودش آن را یک بازنویسی کامل می داند. وی داستان این نمایش را یک عاشقانه سیاسی توصیف می کند.

"مرداب روی بام" ماجرای مردی است که به دختری علاقه دارد و درگیر فعالیت های سیاسی است، اما به او فرصت داده می شود تا از دختر خداحافظی کند، ولی او نمی تواند به دختر بگوید چه اتفاقی افتاده و انتظار دختر 20 سال به طول می انجامد.

پانته آ پناهی ها، بهناز جعفری،ندا مقصودی، ستاره پسیانی، دایانا فتحی، بیتا معیریان، عبد آبست و جواد پولادی در این نمایش ایفای نقش می کنند. همچنین «نورالدین حیدری ماهر؛ تهیه کننده»، «سیامک احصایی؛ طراح صحنه»، «گلنازگلشن؛ طراح لباس»، «آرش گوران؛ آهنگساز»، «محمد گودرزیانی؛ دستیار کارگردان و برنامه ریز»، «یحیی پاکدل؛ طراح پوستر و بروشور»، «ثمر میرفندرسکی؛ دستیار صحنه» و «زهره رحمانی؛ دستیار لباس» گروه کارگردانی این نمایش هستند.

لازم به ذکر است، رضا گوران در کارنامه هنری اش اجرای آثاری چون "هملت"، "یرما"، "داستان یک پلکان"، "ابرهای پشت حنجره"، "آدم آدم است (اثر مشترک ایران و هلند)" را ثبت کرده است.

گفتنی است، نمایش "مرداب روی بام" از 17 فروردین تا 31 اردیبهشت ماه 93 در تالار استاد ناظرزاده کرمانی در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد شد .

علاقمندان برای خرید اینترنتی بلیت‌های نمایش مذکور می‌توانند، به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir/ticket مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار