Rufus Cuff Monster ساعتی هوشمند یا گجتی فراتر از آن؟ + عکس

ساعت جدید هوشمند Rufus Cuff Monster که نمایشگری 3 اینچی به همراه دارد؛ اجازه برقراری تماس صوتی، ویدئویی، ارسال پیام متنی و ویژگی های برتر دیگری را می دهد. این ساعت هوشمند می تواند بدون برقراری ارتباط با گوشی هوشمند و تنها با اتصال به Wi-Fi به شما توانایی گردش در وب را بدهد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر به دنبال گجتی پوشیدنی هستید که به شما حس تجربه یک گوشی هوشمند را بدهد حتما Rufus Cuff Monster را امتحان کنید. اما قبل از آن باید صبر کنید تا پروژه به اتمام برسد.

این ساعت هوشمند، نمایشگری 3 اینچی دارد و زمانی که به گوشی اندرویدی یا iOs خود متصل می شود؛ می توانید از طریق آن تماس تلفنی برقرار کنید. از طریق این گوشی به مرورگر خود نیز دسترسی دارید, یعنی می توانید اینترنت را بر روی مچ خود تجربه کنید. از طریق کی برد QWERTY آن می توانید به پیام های دوستان خود پاسخ بدهید. جالب است که این گجت می تواند پیام های صوتی شما را به متن تبدیل کند و آن را از طریق سیستم پیامک ارسال كنيد.

ساعت هوشمند Rufus Cuff Monster می تواند Google Play Store را به طور کامل پشتیبانی كند و اگر گوشی هوشمند ندارید, می توانید از طریق Wi-Fi از آن استفاده كنيد. از دیگر ویژگی های این ساعت پشتیبانی از تماس VoIP و تماس ویدئویی است. برخورداری از جی پی اس هم از دیگر مزایای این گجت جدید است.

Cuff Monster برای شهریور ماه آماده عرضه می شود و برای به دست آوردن آن باید 249 دلار پرداخت كنيد.

برچسب ها: rufus cuff monster ، smartwatch ، android
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
من متوجه نشدم یعنی اینا اگه کنارش یه گوشی آندورید نباشه امکان برقرار کردن تماس به صورت مستقل ندارند؟
این که نشد همون گوشی ساعتی های قدیمی خیلی بهتره
آخرین اخبار