رقابت دانش آموزان 20 استان کشور در نهمین جشنواره دانش آموزی

مدیر مرکز یادگیری موسسه تبیان گفت: سه هزار دانش آموز مقاطع دبستان، راهنمایی و متوسطه در هزار گروه از 20 استان کشور راهی مرحله دوم نهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی شده و به رقابت می‌پردازند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  خسرو داودی در نشست خبری نهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی با بیان این مطلب افزود: توسعه آموزش مبتنی بر جستجو گری در بین همه دانش آموزان کشور یکی از مهم ترین اهداف برگزاری نهمین  جشنواره پروژه های دانش آموزی است.
 
 مدیر مرکز یادگیری  موسسه تبیان ، اظهار داشت:  گسترش فرهنگ پژوهشگری در بین دانش آموزان ،‌ایجاد زمینه ظهور خلاقیت و توانایی های بالقوه دانش آموزان،  بالا بردن سطح علمی، از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره  است
 
داوری ادامه داد:  این جشنواره طی روزهای پنج شنبه  وجمعه 4.5 اردیبهشت از ساعت 9 صبح تا 13 ظهر در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه  شهید بهشتی تهران برگزار می شود  
 
وی با اشاره به اینکه 70 درصد شرکت کنندگان  در مقطع متوسطه هستند بیان داشت: حدود 2 هزار نفر دانش آموز دختر و هزار نفر دانش آموز پسر در این جشنواره به رقابت می پردازند و دستاورد های خود را در هزار گروه ارائه می کنند و در نهایت هیئت داوران هفتاد گروه برتر جشنواره را انتخاب و در روز دوم معرفی می کند.
 
 به گفته داودی، دانش آموزان شرکت کننده ابداعات، احتراعات و پروژه های خود را در زمینه های مختلف از جمله سازه های ماکارونی،  ماشین های کمیکار، مسابقات روباتیک و مسابقات هوا فضا ارائه خواهند کرد.
 
 وی خاطر نشان کرد:  افراد برگزیده هر بخش از نهمین جشنواره پروژه های  دانش آموزی علاوه بر دریافت  جوایز نفیس،  تندیس ویژه جشنواره اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیر ، کشور ، راهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۱۹:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام.ما یکی از هزار گروهی بودیم که در سه بخش به رقابت پرداختیم و در همه گروه ها موفق بودیم.برای مثال غرفه که خودم شخصا بودم و ما3 اختراع داشتیم که 5 خبرنگار مختلف گزارش گرفتند این در حالی است که به ما هیچ تندیسی اهدا نشد و من با تحقیقاتی که انجام دادم فهمیدم به فارس ها و تهرانی ها جایزه میدند.برای مثال واسه ابتدایی ها که معلم هاشون طرح هارو ساخته بود جایزه دادند.لطفا پیگیر بشید چون ما به تبریز بازگشتیم و کلی شبهه داریم.منتظر هستم.
آخرین اخبار