
وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شکایات برخی افراد ثبت نام کننده هدفمندی یارانهها مبنی بر عدم دریافت پیامک تاییدیه ثبت نام به ما منعکس نشده است.
وی با اشاره به اینکه علت عدم ارسالی پیامک دلایل مختلفی دارد، افزود: عدم ارسال پیامک میتواند از سیستم ارسالی برنامه ریزی شده به شرکت پیمانکار ارسال پیامک، سرویس ارتباطات سیار و یا پر بودن حافظه دریافت پیامک ثبت نام کننده باشد.
صدوقی تصریح کرد: ثبت نام کنندگانی که پیامک دریافت نکردهاند، میتوانند به ستاد هدفمندی یارانهها اعلام کنند تا مشکل بررسی شود.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که اطلاعات کامل و ثبت نام را به طور کامل انجام داده باشند و هیچگونه نواقصی در ثبت نام نداشته باشند، ثبت نام آنها انجام شده است.
انتهای پیام/
اینجانب دهیار روستا می باشم و از روستای ما ی خانواده ای که متشکل از یک زوج مسن بودند و نتوانسته در مرحله دوم یارانه ثبت نام کنند و در این چند ماه یارانه نگرفته اند و اوضاع مالی بدی دارند .خواهشمند هستم هر گونه کمک که می توانید به این جانب کنید که بتوانم از یک طریق مشکل این خانواده را حل نماییم.
با تشکر فراوان