عزیز محمدی: اتحادیه، هزینه اعزام هنرمندان به جام جهانی را پرداخت نمی‌کند

رئیس اتحادیه فوتبال در خصوص حضور هنرمندان در جام جهانی و پرداخت هزینه‌ها توسط اتحادیه گفت: اتحادیه در این باره هیچ هزینه ای متحمل نمی‌شود و بخش خصوصی این هزینه‌ها را پرداخت می‌کند.

عزیز محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هزینه اعزام هر هنرمند بین 30 تا 40 میلیون تومان می شود که اتحادیه هیچ هزینه ای پرداخت نمی کند و اسپانسر تمامی مبلغ را متحمل می شود.
 
وی ادامه داد: اتحادیه از این موضوع استقبال کرده و قرار  است به همراه این هنرمندان چند ورزشکار هم اعزام شوند، اسپانسری هم که قرار است هزینه را پرداخت کند به همراه هنرمندان برنامه ای قرار است انجام دهند که تمامی مبالغ و هزینه ها را در آوردند.
 
وی در پاسخ به این سوال که با این همه مشکلات مالی آیا جایز نبود به جای این هزینه ها به باشگاه ها یا اتحادیه و فدراسیون کمک شود بیان کرد: این یک بخش خصوصی است که می‌خواهد هزینه‌ها را متحمل شود.

کسی به باشگاه و یا اتحایده کمک نمی‌کند

مگر زمانی که فدراسیون احتیاج به کمک مالی دارد کسی کمک می‌کند که الان این اسپانسر به جای اعزام هنرمندان به باشگاه‌ها و اتحادیه و فدراسیون کمک کند؟



رییس اتحادیه فوتبال درباره‌ی اینکه مستندات فوتبالی درحواشی فوتبال تاثیرگذار است تصریح کرد: اگر بخش خصوصی هم وارد این مسائل نشود باز هم ممکن است این اتفاقات رخ دهد.

بنابراین ما باید از این برنامه استقبال کنیم و احساس مسئولیت داشته باشیم و جلوی حاشیه‌ها را تا حد امکان بگیریم.

عزیز محمدی در پایان در خصوص اینکه این اعزام ها باید با هماهنگی فدراسیون باشد خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم به تماشای مسابقات جام‌جهانی فوتبال می‌روند، مگر آن‌ها با فدراسیون هماهنگی می‌کنند که اعزام هنرمندان با هماهنگی فدراسیون باشد؟

تمامی مردمی که به جام جهانی می‌رونند برای تشویق و کمک و روحیه به تیم ملی کشورمان می‌روند و هنرمندان هم از این امر مستثنی نیستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار