تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد

مستند روشنگرانه باشگاه خبرنگاران از بازرسی بند 350 زندان اوین

باشگاه خبرنگاران قصد دارد برای اولین بار گزارش مستندی از بازرسی بند 350 اوین در پنجشنبه هفته گذشته را منتشر کند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته، برخی از سایت‌ها و رسانه‌های ضد انقلاب بویژه بی‌بی‌سی فارسی در راستای اهداف ضد ایرانی خود از درگیری میان مأموران زندان اوین و زندانیان امنیتی بند 350  خبر دادند.

خبر كذبي که البته به وسیله مقامات قضایی کشور به شدت تکذیب شد، به‌طوری که یک منبع آگاه در گفتگو  با باشگاه خبرنگاران درباره جزئیات این واقعه  گفت: "طبق آیین نامه زندان‌ها، بازرسی از زندان اوین بصورت مستمر و قانونی انجام می شود،  بازدید اخیر نیز به همین منوال انجام شده است.

در همین راستا، غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌های کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  در پاسخ به این سوال که آیا شما تصاویری هم از داخل زندان دارید که بتواند دروغگویی موضوع را به اثبات برساند گفت: بله موجود است. ما بازرسی‌هایی که انجام داده‌ایم طبق همیشه که وقایع داخل زندان را از طریق دوربین مداربسته ضبط می‌کنیم، اطلاعات دوربین‌های مدار بسته‌مان وجود دارد، ضبط و بایگانی شده، اقتضاء داشته باشد برای اینکه نشان بدهیم دروغ این افراد دروغ شاخداری است، تصاویر را هم ارائه می‌کنیم.

در همین راستا، می‌توانید گزارش روشنگرانه مستند باشگاه خبرنگاران از بازرسی بند 350 اوین در پنجشنبه هفته گذشته را كه برای اولين بار منتشر می‌شود تا دقایقی دیگر مشاهده نمایید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار