اپل برای فبلت جدیدش به دنبال باطری می‌گردد

فبلت جدید اپل نمایشگری 5.5 اینچی دارد و گفته می شود که بسیار نازک است و این امر باعث می شود که باطری آن تنها 2 میلی متر قطر داشته باشد. اما متاسفانه باطری مناسبی برای این فبلت در بازار وجود ندارد و تامین کنندگان تا به این لحظه موفق به تولید باطری با سایز مناسب نشده اند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ گزارشی که روز سه شنبه در تایوان منتشر شده است، ممکن است موجب رنجش خاطر دوستداران اپل بشود. به نظر می رسد که تامین کنندگان اپل، به سختی می توانند باطری فبلت ایفون اپل را تولید کنند.

این فبلت نمایشگری 5.5 اینچی دارد و گفته می شود که بسیار نازک است و این امر باعث می شود که باطری آن تنها 2 میلی متر قطر داشته باشد. قطر یک باطری معمولی 2.8 تا 2.9 میلی متر است. با توجه به اینکه تامین کنندگان قادر به تامین باطری با سایز مناسب برای این فبلت نیستند، تولید این محصول تا زمان پیدا کردن یک تامین کننده، به تاخیر افتاده است. شرکت سامسونگ SDI و ال جی در کنار دیگر سازندگان کوچک تر، در حال تلاش برای تولید باطری هستند.

طبق گزارش اعلام شده، تامین کنندگان بر این محصول جدید، نام Apple iPhone Air را نهاده اند. قبل از این گزارش هم نام Apple iPhone Air به گوشمان رسیده بود و نشان می دهد که شرکت اپل درتلاش است تا محصولات خود را نازک تر کند و بدین وسیله با رقبای خود به رقابت بپردازد.

با مشکلات بوجود آمده، تولید این محصول احتمالا تا سال 2015 به تعویق افتاده است. باید دید که تا آن زمان، شرکت های دیگر نیز برای نازک تر کردن محصولات خود اقدام می کنند یا خیر.

گزارش از پیمان مولاویردی

برچسب ها: اپل ، فبلت ، ایفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.