پاپی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بررسی تحقیق و تفحص از سازمان چای همچنان ادامه دارد/احتمال ارائه تحقیق در فرصت قانونی

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به امکان تمدید زمان بررسی تحقیق از سازمان چای، گفت: اگر بتوانیم در زمان باقی‌مانده بررسی‌ها راجمع بندی و نهایی کنیم به صحن علنی ارائه خواهد شد،اما اگر بررسی‌ها کامل نشود ،زمان آن را 6 ماه دیگر تمدید خواهیم کرد.

"عباس پاپی‌زاده بالنگان" نماینده خوزستان و دزفول در مجلس ، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روند تحقیق وتفحص از سازمان چای، اظهار داشت: اعضای هیئت تحقیق و تفحص از این سازمان در حال جمع بندی در این رابطه هستند ، تحقیق و تفحص یک ماه دیگر  به صورت قانونی فرصت بررسی دارد.
 
این نماینده مجلس با اشاره به امکان تمدیدشدن زمان بررسی ،خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در این زمان باقی‌مانده آن را جمع بندی و نهایی کنیم به صحن علنی ارائه می‌شود، اما اگر بررسی‌ها کامل نشود زمان آن را 6 ماه دیگر تمدید خواهیم کرد.

گفتنی است، "ایرج ندیمی"، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل نیز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره تحقیق و تفحص از سازمان چای ،اظهار داشت: با وجود مشخص شدن اعضای تحقیق و تحفص هنوز اقدام خاصی در این باره صورت نگرفته است.
 
وی افزود: در اولین اقدام از مبادی ذی‌ربط استعلام‌های مورد نیاز صورت گرفته که پاسخ هیچ یک به صورت مشخص به هیئت ارائه نشده است.
 
عضو هیئت تحقیق و تفحص از سازمان چای، تصریح کرد: بدهی کارخانه‌های تولید کننده چای خشک به بانک‌ها و کشاورزان، عملکرد ضعیف این کارخانه‌ها در توزیع‌ چای خشک به تمام نقاط کشور، تولید و فروش چای ایرانی، خرید تضمینی چای از کشاورزان و فرمول قیمت‌گذاری چای،ارائه حواله‌های بی‌رویه واردات چای خارجی به فعالان عرصه چای و همچنین کاهش سطح زیر کشت چای به میزان 7000 تا 8000 هکتار از محورهای تحقیق و تفحص از سازمان چای کشور است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تحقیق ، تفحص ، سازمان ، چای ، بررسی ، صحن ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار