تبریز/

حمایت فرماندار هشترود از سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی شهرستان

سرمایه‌گذارانی که بخواهند در شهرستان هشترود برای ایجاد اشتغال جوانان و افراد بیکار سرمایه‌گذاری کنند از حمایت ویژه فرمانداری شهرستان برخوردار خواهند شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، فرماندار شهرستان هشترود با بیان اینکه هم‌اکنون مشکلات موجود در این شهرک‌ها در حال مرتفع شدن است، خاطرنشان کرد: برای سرمایه‌گذاران در این شهرک‌ها تسهیلات ویژه از جمله معافیت‌های مالیاتی و زمین ارزان قیمت ارائه می‌شود.

حسن مستفید در مورد بهبود وضعیت کشاورزی یادآور شد: احداث سدهای کوچک برای توسعه باغات در این شهرستان ضروری و برای توسعه اراضی کشاورزی امری بسیار حیاتی است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود زمین‌های مستعد کشاورزی و قابلیت بالای این منطقه در زمینه دامداری و کشاورزی ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان به رشد منطقه کمک زیادی می‌کند و رونق بازار در منطقه را در پی دارد.

مستفید با تاکید بر اینکه از سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی در این شهرستان حمایت همه جانبه انجام می‌شود، خواستار حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه شد.

در ناحیه صنعتی فجر شهرستان هشترود با حدود شش هکتار و شهرک صنعتی پروفسور هشترودی با حدود 216 هکتار 18 کارگاه و کارخانه فعال و نیمه فعال وجود دارد.

انتهای پیام/م
منبع: ایسنا
برچسب ها: تبریز ، هشترود ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.