عبدالمحمدی: تمرینات یکسان سازی تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد

مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته گفت: تا پایان اردیبهشت ماه تمرینات هماهنگی و یکسان سازی را انجام می دهیم تا در زمان مسابقه موارد خواسته شده از کاراته کاها بر روی تاتامی اجرا شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد رضا عبدالمحمدی گفت: در صورتی که فرصت اعلام اسامی نوجوانان و جوانان از سوی فدراسیون کاراته آسیا به ما داده شود، یک ماه مانده به آغاز این رقابتها ترکیب تیم اعزامی را مشخص می کنیم.

وی در خصوص رقابتهای بین المللی ارومیه گفت: هیچ شناختی از حریفان حاضر در این مسابقات نداریم هر چند که این رقابتها میدان رسمی برای ما نیست و چون در مراحل اولیه آماده سازی تیم هستیم برد و باخت اهمیتی ندارد و تنها بچه ها در شرایط مسابقه قرار می گیرند.

عبدالمحمدی در مورد بازی تدارکاتی برای تیم های نوجوانان و جوانان گفت: قرار است برای آمادگی بیشتر تیم طبق برنامه فدراسیون در یک یا دو مسابقه تدارکاتی شرکت کنیم تا نفرات اعزامی محک جدی بخورند.

وی ضمن تشکر از مربیان سازنده کاراته کاهای حاضر در اردو، گفت: نفرات حاضر در اردو آینده کاراته ایران هستند و پیروزی و کسب نتیجه در مسابقات آسیایی می تواند تداوم حضور آنها در تیم ملی را رقم بزند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار