با برگزاری جلسه کمیته راهبردی فدراسیون اسکی

ملی پوشان اسکی چمن و صحرا نوردی انتخاب شدند/درهای تیم ملی به روی همه باز است

در جلسه کمیته راهبردی فدراسیون اسکی که با حضور اعضای این فدراسیون و کادر فنی تیم‌های ملی برگزار شد ملی‌پوشان چمن و صحرا نوردی انتخاب شدند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جلسه کمیته راهبردی فدراسیون اسکی ضمن اعلام نفرات تیم های ملی اسکی چمن و صحرانوردی،همچنان اعلام شد که درهای تیم ملی به روی همه باز است .
 
برای تیم ملی اسکی صحرا نوردی در بخش آقایان ، سید ستار سید،یاسین شمشکی، علیرضا مقدید،یعقوب شمشکی، سید علیرضا جعفری و ابوالفضل ساوه ای و در بخش بانوان فرزانه رضا سلطانی، سماء بیرامی، گلناز ساوجی،فتانه رضوانی و آزاده کیا شمشکی انتخاب شدند .
 
در رشته چمن نیز سید مرتضی جعفری، حسین کلهر( قربانعلی)،حسین کلهر(درویش) و رحمت‌اله مقدید در بخش آقایان به عنوان ملی‌پوش معرفی‌شدند .
 
مقرر شد در بخش بانوان در این رشته نیز فدراسیون با ارائه فراخوانی به هیئت‌های اسکی از آنها دعوت به عمل آورد تا اسکی بازان خود را برای انتخاب شدن در تیم ملی به اردوی متمرکز بفرستند.
 
فدراسیون اسکی اعلام کرده است که  از نفرات اعلام شده تست آمادگی جسمانی گرفته می شود و اگر آنها به حد نصاب مورد نظر برسند  مجوز حضور در تیم ملی را خواهند داشت.

هیئت های اسکی سراسر کشور  همچنان امیدوار هستند که طبق اعلام سرپرست فدراسیون درهای تیم ملی به روی همه باز است.
 
گفتنی است، اردوهای تیم‌های ملی اسکی بعد از فصل امتحانات برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب ها: جلسه ، نفرات ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار