عباسی: کاراته اردبیل به سمت شرایط ایده آل پیش می رود

رئیس هیات کاراته اردبیل گفت: سطح کاراته در استان اردبیل بسیار ضعیف است و برای رسیدن به شرایط ایده آل برنامه ریزی را بر روی سنین پایه انجام داده ایم.

خرم عباسی، ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: با توجه به ضعیف بودن سطح فنی کاراته در استان اردبیل، برنامه ریزی از سنین پایه آغاز شده است.

وی افزود: به بالارفتن سطح فنی کاراته کاهای نوجوان و جوان اهمیت می دهیم تا کاراته این استان در آینده ای نزدیک حرفی برای گفتن در تیم ملی داشته باشد.

عباسی با اشاره به اینکه طبق تقویم ورزشی فدراسیون فعالیت های هیات کاراته استان انجام می شود، گفت: با وجود اینکه سالن اختصاصی کاراته نداریم اما سالنی از سوی اداره کل تریبت بدنی استان در اختیار هیات قرار گرفته و پس از انجام تعمیرات قابل بهره برداری است.

وی افزود: همچون سال های گذشته برنامه های آموزشی مربیگری و داوری را پیگیری می کنیم. اما به دلیل مسائل مالی اجرای برخی فعالیت ها با مشکل مواجه است.

وی در خصوص حضور در لیگ کشوری گفت: سال گذشته در سوپر لیگ مردان و لیگ های جوانه و آینده سازان دختران و پسران تیمی از اردبیل شرکت داشت و مطمئناً امسال هم با حمایت مسئولین استانی و اسپانسرها به همین منوال عمل می کنیم.

عباسی ادامه داد: در حال بررسی شرایط برای راه اندازی لیگ استانی در بخش مردان و در رده سنی جوانان و امید هستیم که برگزاری آن نتیجه مطلوبی بر کاراته استان خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاراته ، عباسی ، اردبیل ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار