با حکم رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور؛

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب شد

طی حکمی با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سرهنگ "عطارزاده هاشم‌کارگر" به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معرفی شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سابق و جدید حوزه مقاومت بسیج این سازمان، ماندگاری و سربلندی انقلاب اسلامی ایران را مرهون جانفشانی‌های صدها هزار بسیجی دانست که با نثار خون خود امروز ما را وارث این کشور عزتمند نمودند و ما وظیفه داریم که از این جایگاه با همه توان پاسداری نمائیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حضور فعال بسیج همچون دوران دفاع مقدس در شرایط امروز و در سنگر خدمت رسانی به مردم را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: بسیجیان امروز مسئولیت سنگین‌تری در پاسداری از خون شهدا با پیشتازی در خدمت رسانی به نظام و انقلاب دارند و قطعا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری گردیده مسئولیت آنها در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی دو چندان خواهد بود.

وی با تقدیر از تلاش‌های غلامرضا ادیبی فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج این سازمان، برای هاشم کارگر به عنوان فرمانده جدید این حوزه به عنوان نیرویی عامل و  تلاشگر آرزوی موفقیت نمود.

عطارزاده فرمانده مرکز بسیج قوه قضائیه نیز در این مراسم، فرهنگ و تفکر بسیجی و برگرفته از اسلام ناب را عامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس و دوران‌های سخت عنوان کرد و افزود: تشکیل این نهاد حاصل دور اندیشی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) بود که بعد از دوران دفاع مقدس نیز فرمودند بسیج باید با قدرت و اقتدار کامل به کار خود ادامه دهد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برکارآمدی و سلامت دستگاه قضایی اظهار داشت: بسیجیان قوه قضائیه مهمترین نقش را در تحقق این خواسته به حق رهبر معظم انقلاب بر عهده دارند و با تمام توان در کمک به پیشبرد اهداف این قوه  گام برمی‌دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال 93 اقدامات موثری در جهت گسترش فرهنگ ناب بسیجی و ازدیاد پایگاههای بسیج در قوه قضائیه برداشته شود.

هاشم کارگر فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز با تشکر از حمایت‌های همیشگی دکتر تویسرکانی، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف ماموریتی این سازمان گفت: فرهنگ بسیجی دراین سازمان از تقویت شعائر اسلامی و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرفته تا عرصه‌های مهم برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی به مردم، گسترش پیدا کرده و به عنوان بازویی مهم در تحقق اهداف سازمانی ایفای نقش می‌نماید.

انتهای پیام/

برچسب ها: حکم ، کشور ، اسناد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار