توزیع 10 هزار فرم پاسخگویی به سئوالات و شبهات مردمی

مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم با هدف ارسال رایگان پاسخ به شبهات از طریق ایمیل و پست رایگان، 10 هزار فرم پاسخگویی به شبهات را میان بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب توزیع می‌کند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «حمیدرضا لشگری» مدیر غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم گفت: این مرکز با هدف پاسخگویی به سئوالات و شبهات عموم مردم در حوزه‌های علوم و معارف قرآنی، تربیت و مشاوره، حقوق و سیاست، اعتقادات، اخلاق، عرفان، تاریخ و احکام، در 10 روز برگزاری نمایشگاه کتاب، خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد.
 
وی افزود: توزیع 10 هزار فرم پاسخگویی به سئوالات و شبهات مردم با هدف ایجاد ارتباط با بازدیدکنندگان و پاسخگویی سریع از طر یق پست رایگان و پست الکترونیک، از جمله برنامه‌های این نهاد در 10 روز برگزاری بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.
 
لشگری عنوان کرد: سال گذشته، کارشناسان حوزه علمیه قم با حضور در غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات این مرکز به 5 هزار نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در زمینه علوم دینی و احکام مشاوره دادند.
 
مدیر غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم همچنین گفت: فرم‌های نظرسنجی بر ای ثبت سئوالات و شبهات مردمی در نظر گرفته شده است که در پایان برگزاری نمایشگاه در اختیار کارشناسان حوزه علمیه قم قرار می‌گیرد و پس از بررسی‌های لازم، موضوعاتی که بیشتر دغدغه مردم بوده است،انتخاب می‌شود و برای استفاده عموم مردم، در سایت حوزه عملیه قم قر ار خواهد گرفت.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار