ضیافت شامی که محفل بذله‌گویی اوباما شد!

شب گذشته کاخ سفید میزبان ضیافت شامی با حضور شماری از جمهوری‌خواهان و خبرنگاران بود که رئیس جمهور امریکا از این فرصت برای بذله‌گویی و البته انتقاد از برخی از آنها استفاده کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه نیویورک دیلی نیوز، "باراک اوباما"،  به صورت طعنه‌آمیز به "جان بینر" رئیس اکثریت جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا  گفت: این روزها جمهوری‌خواهان بیش از آنکه به من فشار آورند به بینر فشار می‌آورند انگار نارنجی، سیاه جدید است.

حتی رسانه ها هم از طعنه‌های اوباما در امان نماندند.

وی سر میز خبرنگاران  شبکه "ان بی سی" رفت و گفت: "تا بحال انقدر آدم ندیده بودید، نه؟"

فاکس نیوز هم شبکه هدف حمله اوباما بود که رئیس جمهور میز و جایگاه نشستن آنها را بهانه‌ای برای تمسخر چپ یا راست بودن موضعشان قرار داد.

اوباما در جای دیگری به شعار انتخاباتی خود اشاره کرد و گفت : در ابتدا شعار من این بود "بله ما می توانیم" اما اکنون شعار من به "کنترل آلت دیلیت" (بازگشت به نقطه اول) تغییر پیدا کرده است.

رئیس جمهور آمریکا گفت: "این روزها به نظر می رسد که هر کس می تواند جایزه صلح نوبل بگیرد"، جایزه ای که خود وی را در سال 2009 شگفت زده کرد. در ضمن پوتین در لیست امسال کاندیداهای دریافت جایزه صلح نوبل قرار دارد.

سالی یک بار رئیس جمهور آمریکا و همسرش، میزبان خبرنگاران و اصحاب رسانه می شوند و با آنها شام می خورند. مهمانی امسال همزمان با روز آزادی مطبوعات و رسانه ها در کاخ سفید برگزار شد. در این مهمانی رئیس جمهور معمولا در مورد خودش جوک می گوید، و مخالفان سیاسی خودش را هم مسخره می کند. 

گفتنی است، علاوه بر خبرنگاران، برخی چهره‌های سیاسی، هنری و کمدین ‌های معروف نیز به این ضیافت دعوت شده بودند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار