رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان:

رسیدگی به پرونده شهید نوروزی در مجتمع ویژه جرائم امنیتی ادامه دارد

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت که تمام تلاش خود را می‌کنیم تا عوامل حوادث اخیر به اشد مجازات برسند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام«ابراهیم حمیدی» در مراسم معارفه رئیس و دادستان جدید شهرستان ایرانشهر، اظهار داشت: اخیرا دو اتفاق ناگوار در جنوب استان رخ داده که این موضوع هم در شهرستان و هم در مرکز استان پیگیری شد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: پرونده اول مربوط به یک معلم و مربوط به شهید نوروزی بوده که در حین خدمت به شهادت رسید.

وی افزود: پرونده وی را به مرکز استان انتقال دادیم و در مجتمع ویژه جرائم امنیتی در دست بررسی قرار گرفت و در اسرع وقت و با دقت پیگیری می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حمیدی ادامه داد: امیدواریم در اسرع وقت با همکاری تمام مسئولان شهرستان‌های جنوب استان عوامل هر دو حادثه‌ای که رخ داده شناسایی شوند و تحویل مقامات امنیتی استان شوند.

رئیس‎ کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: علما، معتمدان و ریش سفیدان نقش بسزایی در تامین امنیت منطقه و فراهم کردن زیرساخت‌های امنیت در منطقه دارند.

در پایان این مراسم محمد خالصی به عنوان رئیس جدید دادگستری و «علیرضا خانی» به عنوان دادستان جدید شهرستان ایرانشهر معرفی و از خدمات دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار