لاوروف برای شرکت در نشستی در مورد بحران اوکراین، به وین می‌رود

وزیر امور خارجه زوسیه امروز به وین می‌رود تا در خلال نشست کمیته وزارتی شورای اروپا به گفتگو درباره بحران اوکراین بپردازد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم ، وزیر خارجه روسیه ، "سرگئی لاوروف" ، امروز دوشنبه به وین که قرار است در آنجا نشست سالانه کمیته وزارت خارجی شورای اروپا برگزار گردد ، سفر می‌نماید.

وزارت خارجه روسیه اعلام کرده است که لاوروف امیدوار است تا در خلال این نشست ، با انجام دیدارهای دوجانبه‌ای با"توربیورن یاگلاند" دبیرکل شورای اروپا و "سپاستین کورتس" وزیر خارجه اتریش و "نیلز مویزنیکس" کمیسر حقوق بشر اروپا و "میروسلاو لای چاک" وزیر خارجه اسلواکی به بحث و بررسی اوضاع اوکراین بپردازد.

از طرف دیگر"مایا کوسیانیچک" سخنگوی کاترین اشتون گفته است : انتظار می‌رود که کمیته نمایندگان دائمی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه به بررسی اوضاع در اوکراین و امکان اعمال تحریم‌های بیشتر و جدید برضد روسیه ادامه دهند.

گفتنی است که اشتون پیشتر خواستار این شده بود که تحقیقی گسترده درباره وقائع شهر اودسا اوکراین که منجر به کشته شدن بیش از 40 تن گردید و بیشتر آنان از هواداران فدرال شدن اوکرانی هستند و در اثر حمله نیروهای تندرو هوادار اوکراین کشته شده بودند انجام پذیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار