زنجان/

پذیرش 5 مقاله پژوهشگران زنجانی در همایش بین‌المللی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از پذیرش پنج مقاله پژوهشگران زنجانی در سومین همایش ملی و دومین همایش بین‌المللی مهارت آموزی و اشتغال خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: از این پنج مقاله پژوهشگران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، مقاله نادر مرادی و ثریا باقری با عنوان رهگیری وضعیت اشتغال نفرات برتر المپیاد مهارتی این استان در بخش صنایع و صنوف است.

صیادی افزود: همچنین مقاله الهام موحد، زهره صفری و یداللهی جماعتی با عنوان بررسی ویژگی‌ها و عوامل موثر در موفقیت مهارت آموزان شرکت کننده در مسابقات ملی و مهارت با استفاده از الگوریتم‌های داده کاوی برای ارائه به صورت شفاهی پذیرش شده است.

وی با اشاره به اینکه رضا پیرایش، محمد قادر مطلبی و پریسا علیمردانی با مقاله‌ای تحت عنوان بررسی نقش اخلاق حرفه‌ای در بهبود عملکرد رفتاری کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان حضور دارد، ادامه داد : مقاله لیلا باقری و مریم باقری با عنوان بررسی تاثیر رعایت اصول اخلاق و رفتار حرفه‌ای مربیان بر وفاداری کارآموزان در مراکز فنی و حرفه‌ای زنجان به صورت ارائه پوستر در این همایش حضور خواهد داشت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تصریح کرد : بررسی کارکردهای توانمندسازی مربیان آموزشی در ارائه مهارت‌های فنی در راستای تحقق حماسه اقتصادی در سازمان فنی و حرفه‌ای استان عنوان مقاله دیگری است که توسط رضا پیرایش، محمدقادر مطلبی و پریسا علیمردانی تدوین و به صورت چاپ چکیده پذیرش شده و در مجموعه مقالات همایش چاپ خواهد شد.

صیادی ادامه داد: سومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال چهارشنبه این هفته با حضور صاحبنظران و پژوهشگران آموزش های فنی و حرفه ای داخلی و خارجی از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود.

وی اظهار کرد:این همایش با هدف شناسایی چالش‌ها، فرصت‌ها، نقاط قوت و ضعف آموزش‌های مهارتی و راهبردها و راهکارهای توسعه مهارت آموزی و اشتغال برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان فرهنگ سازی برای گسترش توجه به آموزش‌های مهارتی را از دیگر اهداف این همایش اعلام و خاطر نشان کرد:فراهم کردن زمینه مشارکت صاحب نظران داخلی و بین‌المللی در نظام آموزش مهارتی، بهبود اثربخشی و کارآیی آموزش‌های مهارتی، تقویت جایگاه آموزش‌های مهارتی در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است./ش



برچسب ها: مقاله ، پژوهشگران ، زنجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.