فرهنگی در جمع خبرنگاران:

انتخابات هیئت رئیسه مجلس چهارم خرداد ماه برگزار می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس در صورتی که دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری در روز پنجم خردادماه نهایی شود، انتخابات هیئت رئیسه در روز چهارم ماه آینده برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ محمدحسین فرهنگی نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت آیت الله ملکوتی که عصر امروز در مسجد نور برگزار شد، درباره برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: برگزاری انتخابات مذکور در صورتی که دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری در روز پنجم خردادماه نهایی شود، انتخابات هیئت رئیسه در روز چهارم ماه آینده برگزار خواهد شد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخابات هیئت رئیسه این دور از مجلس شرکت می‌کنم، گفت: در صورت لغو دیدار نمایندگان ن با مقام معظم رهبری انتخابات همان پنجم خردادماه برگزار می شود.
 
فرهنگی درباره تلاش‌های مجلس شورای اسلامی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: کارهای متمرکزی در حال انجام است که مراحل مربوط به نظرات دستگاه‌های اجرایی از سوی نمایندگان اخذ شده  و نسبت به جمع بندی آنها در جهت اصلاح، لغو، فسخ و ایجاد قوانین جدید اقدامات لازمی را به انجام برسانیم.
 
وی به جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت در مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: با حضور جهانگیری معاون رئیس جمهور و تعدادی از وزرا و نمانیدگان مجلس مباحث مربوط به چگونگی تحقق اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
فرهنگی به حضور وزرای خارجه و مسکن و شهرسازی کشورمان در روز سه شنبه 16 اردیبهشت ماه در صحن علنی مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: 4 سوال تجمیع شده از وزیر امور خارجه و دو سوال جدا از هم از آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی از سوی نمایندگان مورد پرسش قرار می گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، مقام ، نهایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار